کد خبر : 1409608 | 29 فروردين 1396 ساعت 16:50 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

5 بازیکن با سابقه گلزنی در ترکیب تراکتور و استقلال

5 بازیکن حال حاضر استقلال و تراکتورسازی سابقه گلزنی برابر حریف را در دیدارهای مشترک در کارنامه دارند.

5 بازیکن با سابقه گلزنی در ترکیب تراکتور و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی تبریز و استقلال روز پنجشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در ترکیب دو تیم تنها سه بازیکن سابقه گلزنی در این بازی را دارند.


در میان بازیکنان حال حاضر استقلال امید ابراهیمی در دیدار برگشت لیگ چهاردهم تنها گل استقلال را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند اما آبی ها در آن بازی با نتیجه چهار بر یک شکست خوردند. ابراهیمی با پیراهن سپاهان نیز در گذشته موفق به گلزنی برابر تراکتورسازی شده است.


کاوه رضایی دیگر مهاجم آبی ها است که در دیدار برابر تراکتورسازی با پیراهن استقلال گلزنی کرده است. گل رضایی به دیدار رفت دو تیم در لیگ شانزهم باز می گردد که آبی ها در این بازی نیز شکست خوردند. رضایی پیش از این با پیراهن ذوب آهن موفق به گلزنی برابر تراکتورسازی شده بود.


در جمع بازیکنان تراکتورسازی نیز محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی چنین شرایطی دارند. حاتمی با دو گلی که در بازی رفت به ثمر رسانده بود، برد تراکتورسازی برابر استقلال در تهران را رقم زد. فرزاد حاتمی پیش از این با پیراهن هیچ تیمی برابر استقلال گل زنی نکرده است. همچنین محمد ابراهیمی دیگر بازیکن قدیمی تراکتورسازی نیز تجربه گلزنی برابر استقلال را در کارنامه خود دارد.


البته کرار جاسم نیز پیش از این با پیراهن تراکتورسازی موفق به گلزنی برابر استقلال در این دیدار شده اما به دلیل محرومیت نمی تواند شاگردان قلعه نویی در این بازی را همراهی کند.

دیدگاه‌ها