کد خبر : 1409363 | 28 فروردين 1396 ساعت 16:20 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: می دانم چه کسی جانشین بیل مقابل بایرن است

رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است و حتی با یک شکست 1-0 نیز می تواند راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

زیدان: می دانم چه کسی جانشین بیل مقابل بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال که بازی رفت را 1-2 در زمین بایرن پیروز شده، فردا بدون گرت بیل که مصدوم شده است، برابر بایرن قرار خواهد گرفت. مونیخی ها در عوض لواندوفسکی و هوملس (که غایب بازی رفت بودند) را در اختیار خواهند داشت.

 

 

1193499

 

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: «نیاز نیست در مورد اهمیت بازی فردا صحبت کنم. مقابل بایرن به حمایت هواداران بسیار نیاز داریم. تشویق یکپارچه آنها حائز اهمیت است. با هواداران، یک بازیکن بیشتر از بایرن خواهیم داشت.

نمی دانم روند بازی فردا چگونه پیش خواهد رفت. هدف ما انجام یک بازی بزرگ و مقتدرانه است. می خواهیم بار دیگر بایرن را شکست دهیم. اصلا به بازی رفت و نتیجه اش فکر نمی کنیم. از نگاه ما هیچ چیز تمام نشده و می دانیم که بایرن، فردا کار را برای ما سخت خواهد کرد. برای بایرن، بازی داخل و خارج از خانه چندان فرقی نمی کند.»

 

حضور لواندوفسکی در بازی برگشت:« بایرن تیمی کامل است که در همه نقاط بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد. آنها تیمی هستند که می توانند به هر حریفی ضربه بزنند. البته بایرن مثل هر تیمی نقاط ضعفی هم دارد و سعی خواهیم کرد از آنها استفاده کنیم.»

 

 

1192623

 

 

مصدومیت بیل: «او مدت ها مصدوم بود ولی با تلاش زیاد توانست به موقع خود را به بازی های برساند اما برابر بایرن دوباره مصدوم شد. او فردا به طور حتم با ما نخواهد بود و امیدوارم مصدومیتش خیلی زود بهبود پیدا کند. برای بازی بایرن نمی خواستم روی بیل ریسک کنم ولی خوشبینم که به ال کلاسیکو(یکشنبه آتی) برسد.»

 

ایسکو: «او ثابت کرده است که توانایی حضور ثابت در رئال را دارد و مثل دیگر بازیکنان، مهیای بازی فردا است. این یک واقعیت است که ایسکو تنها 77 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته ولی علت، به هیچ عنوان فنی نبوده و به سیستم چرخشی مربوط است. او برای من بازیکنی بسیار مهم است. 

ایسکو جانشین بیل خواهد شد؟ در مورد جانشین بیل تصمیمم را گرفته ام و می دانم چه کسی جای او را پر خواهد کرد؛ ولی اجازه بدهید تا فردا و اعلام ترکیب نهایی، چیزی نگویم.»

دیدگاه‌ها