کد خبر : 1409044 | 26 فروردين 1396 ساعت 23:23 | 90.5K بازدید | 7 دیدگاه

منصوریان‌و‌تشریح فصل نقل‌و‌انتقالات؛کم رفت و آمد

علیرضا منصوریان با یک پیروزی دیگر جایگاه تیمش را در رتبه دوم پس گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی برابر صبا نهمین برد تیم استقلال در نیم فصل دوم بود تا منصوریان و تیمش روند فوق العاده شان در نیم فصل دوم را همچنان ادامه دهند.


سرمربی آبی ها که در این دیدار خداحافظی باشکوهی را برای رضا عنایتی رقم زد با کسب پیروزی به رتبه دوم جدول بازگشت. سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری پس از پایان بازی از آینده تیمش و اهدافش برای فصل بعد رقابت ها نیز سخن گفت. منصوریان هدف نقل و انتقالاتی تیمش را هم بازگشت چپاروف و خرید نهایتا دو بازیکن عنوان کرد. او در این باره گفت: برای فصل جدید می خواهیم همه بازیکنان تمدید قرارداد کنند. باید تلاش کنیم تا کاوه رضایی را حفظ کنیم و به تعهدات قرارداد با این بازیکن عمل کنیم. ابراهیمی و بقیه بازیکنان نیز مانند کاوه رضایی مهم هستند و باید با همه آنها تمدید کنیم. چپاروف و چشمی نیز در ادامه به ما اضافه خواهند شد. چشمی در تمرینات تاکتیکی ما حضور دارد و در فصل آینده به ما اضافه می شود. جذب بازیکن ما به تعداد دو بازیکن نیز نخواهد رسید.


به نظر می رسد با توجه به عقیده منصوریان به جوانانش و تیم کامل او ، بر خلاف فصول گذشته فصل نقل و انتقالاتی آرامی در انتظار آبی ها باشد. در صورتی که آبی ها فصل آینده را با قدرتی که در نیم فصل دوم از خود به نمایش گذاشتند پیش بگیرند ، آینده درخشانی انتظار این تیم را خواهد کشید.

 

دیدگاه‌ها