کد خبر : 1408561 | 24 فروردين 1396 ساعت 23:38 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

دارابی: سیاه جامگان یادش رفته چطور سقوط نکرد؟

سرپرست تیم صبای قم درمورد اظهار نظرهای اخیر مالک و مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان واکنش نشان داد.

دارابی: سیاه جامگان یادش رفته چطور سقوط نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، عباس دارابی درباره اظهار نظر عباسی که عنوان کرده پیروزی 3 گله صبا برابر تراکتورسازی عجیب بود و می‌توان انگ تبانی زد؟، گفت: عامل پیروزی ما برابر تراکتور همدلی و شرافت تمام مجموعه تیم از مدیریت و کادر فنی گرفته تا بازیکنان و مردم خوب قم بودند که با حضورشان دلگرمی دادند؛ از طرف دیگر مگر می‌شود تراکتور که در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست و مربی‌ای مثل آقای قلعه‌نویی دارد حتی به مساوی فکر کند؟


او ادامه داد: آقای مدیر عامل سیاه جامگان به جای این حرف‌ها که مطمئنا به ضرر خودشان است تا ما، یاد حرف فصل قبل‌شان بیاید که دقیقا یک سال پیش در هفته بیست و هفتم که میزبان آنها در قم بودیم به رختکن ما آمد و گفت شما می‌خواهید هفته بعد مقابل ملوان تبانی کنید تا ما سقوط کنیم که بعد از این حرف مربیان او را از رختکن بیرون کردند؛ از طرف دیگر هفته بعدش ما ملوان را بردیم و با همان نتیجه همین تیم سیاه جامگان هفته آخر در لیگ ماند.


سرپرست صبای قم ابراز کرد: اعتراض ما به زمان جشن قهرمانی پرسپولیس چرا به آنها برمی‌خورد؟ روی صحبت ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود اما دوست دارند راجع به هر چیز اظهار نظر کنند؛ شما چرا این حرف‌ها را به خودتان برداشتید؟ با این صحبت‌ها معلوم می‌شود مشکل از کیست.


دارابی درباره شرایط صبا قبل از بازی با استقلال اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی در هفته اخیر داشتیم و با برد مقابل تراکتور روحیه بسیار بالایی در تیم است و همه همدل و متحد هستند تا ان‌شاالله از دیدار با استقلال نتیجه خوبی بگیریم و به همین روند تا پایان فصل ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها