کد خبر : 1407010 | 18 فروردين 1396 ساعت 17:27 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ونگر: در مورد آینده من، باشگاه بیانیه خواهد داد

بسیاری معتقدند که دوران آرسن ونگر در آرسنال به سر آمده و او باید فصل بعد این باشگاه را ترک کند.

ونگر: در مورد آینده من، باشگاه بیانیه خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر از سال 2004 دیگر نتوانسته با آرسنال به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد و فصل جاری هم از این هدف بسیار دور شده است.

تلاش توپچی ها قرار گرفتن بین 4 تیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است؛ اما خیلی از آرسنالی ها دیگر از دیدن ونگر روی نیمکت مربیگری تیم محبوب شان خسته شده و منتظر جدایی او هستند.

 

 

1188439

 

 

ونگر در مورد آینده خود گفت:« در این مورد باشگاه بیانیه خواهد داد و من چیزی برای گفتن ندارم. البته در حال برنامه ریزی برای بازی های پیش فصل هستم. البته این نشان دهنده هیچ چیز نیست. این فقط به این معنی است که من در حال انجام کارم هستم؛ یعنی برنامه ریزی برای آینده باشگاه.

نمی توانم الان به شما بگویم که بیانیه ای در کار خواهد بود یا خیر و چه زمانی منتشر می شود؛ چون هیچ یک را نمی دانم. فعلا تمرکزم روی بازی های باقیمانده است. به اندازه کافی درباره این مسائل صحبت کرده ام. نمی توانم هیچ چیز دیگری به این موضوع اضافه کنم. بیشتر از چیزی که بارها گفته ام چیزی برای گرفتن ندارم. می دانم شاید این موضوعی باشد که خیلی ها مشتاقند درباره اش بدانند؛ اما چیزی که باید جذاب باشد، اتفاقات درون زمین فوتبال است.»

دیدگاه‌ها