کد خبر : 1406348 | 15 فروردين 1396 ساعت 16:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلگری: ناپولی شبیه بارسلونا بازی می کند

یوونتوس که بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را 3-1 از ناپولی برده، فردا باید در سن پائولو از این برتری خود دفاع کند.

آلگری: ناپولی شبیه بارسلونا بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب فاصله سه روزه این بازی با دیدار دو تیم در لیگ است. یکشنبه گذشته بازی دو تیم در سری آ با تساوی 1-1 خاتمه یافت که تکرار آن نتیجه، حکم به فینالیست شدن یوونتوس خواهد داد.

 

 

1190359

 

 

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت: «در بازی رفت 3-1 پیروز شدیم و باید بدانیم 3-1 در خانه خودی با 2-0 متفاوت است. اگر 2-0 برنده می شدیم با شکست 3-0 حذف می شدیم؛ اما حالا با شکست 2-0 حذف می شویم. بنابراین فردا باید برای گل زدن به میدان برویم. مطمئنا برای صعود باید در این بازی گل بزنیم.

همچنین ناپولی مانند دیدار یکشنبه یک بازی فوق العاده دیگر را انجام خواهد داد. در پایان بازی روز یکشنبه نشان دادیم در دفاع چه قدرتی داریم. گاهی اوقات ممکن است شرایط طوری پیش برود که مجبور شوید دفاع کنید. این برای هر تیمی پیش می آید. در فوتبال دو چیز وجود دارد: حمله و دفاع.

اگر توپ را در اختیار نداشته باشید مجبور هستید دفاع کنید. به همین سادگی. ناپولی بسیار خوب بازی می کند. آنها در رده سوم جدول هستند و بازی مقابل آنها همیشه سخت است. رویارویی با ناپولی از یک بابت دیگر نیز برای ما مهم است. آنها شبیه به بارسلونا بازی می کنند و این برای ما مهم است تا برای بازی لیگ قهرمانان آماده باشیم.»

  

دیدگاه‌ها