کد خبر : 1406036 | 14 فروردين 1396 ساعت 12:33 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

شب تلخ ایگواین در جهنم سن پائولو (عکس)

گونسالو ایگواین، مهاجم یوونتوس در اولین بازگشتش به ورزشگاه سن پائولو پس از ترک ناپولی و پیوستن به یووه، در گلزنی ناموفق بود و تنها یک بار در محوطه جریمه حریف پا به توپ شد.

شب تلخ ایگواین در جهنم سن پائولو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین در تابستان از ناپولی جدا شد و به یوونتوس پیوست. او پیشتر در این فصل، دو بار در ورزشگاه یووه مقابل ناپولی بازی کرده بود که در هر دو بار موفق به گلزنی شده بود.

 

با این حال او در بازگشت به ورزشگاه تیم سابقش و در حالی که واکنش های منفی بسیاری علیه خود دید، عملکرد ضعیفی داشت و خوب کار نکرد. او در دیدار رفت، در دقیقه 71 موفق به گلزنی مقابل ناپولی در تورین شده بود و عدد 71 در باورهای مردم ناپل، عددی نحس و موهن است و مترادف با مردی که هیچ ارزشی ندارد. شب گذشته نیز هواداران ناپولی با پوسترهایی که عدد 71 را نشان می‌داد به استقبال ایگواین رفتند.

 

1190425

 

 

 

در حقیقت او حتی یک شوت به سمت چهارچوب هم نداشت و تمامی ضرباتش توسط مدافعین دفع شد و همچنین تنها یک بار در محوطه جریمه پا به توپ شد.

 

با این حال دو تیم در روز چهارشنبه و در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در سن پائولو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ایگواین فرصت جبران عملکرد ضعیفش را دارد. یووه دیدار رفت را با پیروزی 3-1 پشت سر گذاشته و با خیالی نسبتا آسوده پا به این دیدار می‌گذارد.

 

 بیانکونری ها با تساوی شب گذشته در فاصله 6 امتیازی رم در صدر جدول قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها