کد خبر : 1405837 | 13 فروردين 1396 ساعت 12:39 | 149K بازدید | 0 دیدگاه

برترین‌ها در استقلال، پیکان، نفت آبادان و سپاهان جمع شدند

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

4 تیم پیکان، نفت آبادان، استقلال و سپاهان با بازی‌های خوبی که در برابر حریفان خود انجام دادند، توانستند بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر داشته باشند.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در 8 مسابقه انجام شده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های نفت آبادان، پیکان، سپاهان و استقلال به بردهای خوبی رسیدند که به همین خاطر آنها در تیم منتخب هفته هفته بیش از یک نماینده دارند. البته تیم پدیده مشهد نیز برد ارزشمندی مقابل صبای قم به دست آورد اما با توجه به عملکرد بهتر بازیکنان تیم های دیگر، نفرات شاخص این تیم در بین بهترین‌ها گنجانده نشدند. همچنین تیم‌های سیاه‌جامگان و تراکتورسازی نیز یک نماینده در تیم منتخب هفته بیست و پنجم دارند.


با معرفی 11 مرد منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:

 

 

دروازه‌بان:


محمد ناصری(سیاه‌جامگان)
دروازه‌بان تیم مشهدی مقابل نفت تهران عکس‌العمل‌های خوبی داشت و نقش مهمی را در کسب یک امتیاز بیرون از خانه برای تیم اکبر میثاقیان بازی کرد. ناصری در بازی تیمش مقابل نفت تهران چند سیو فوق العاده داشت و حتی در صحنه گل نفت تهران نیز پنالتی را مهار کرد اما در ریباند قاضی توپ را به گل تبدیل کرد. ناصری چند هفته ای است در ترکیب سیاه‌جامگان خوش می‌درخشد و حالا در هفته بیست و پنجم در تیم منتخب هفته قرار گرفته است.

 

1183046

 

مدافعان:


سیاوش یزدانی(پیکان)
برد مقتدرانه پیکان مقابل ماشین‌سازی نتیجه‌ای نبود که بتوان آن را به راحتی حدس زد؛ شاگردان مجید جلالی اما در این مسابقه خوب کار کردند و در تمام خطوط توانستند تاکتیک خود را به حریف دیکته کنند. در خط دفاع پیکان سیاوش یزدانی مدافع جوان این تیم عملکردی خوب داشت. او در نبردهای هوایی معمولا مقابل مهاجمان ماشین سازی موفق عمل کرد و چند موقعیت خوب گلزنی را از این تیم گرفت.

 

1147871

 

شجاع خلیل‌زاده(سپاهان)
شجاع خلیل‌زاده در یکی دو هفته گذشته حاشیه‌های زیادی را تحمل کرد؛ او که به واسطه شایعه حضورش در پرسپولیس از سوی برخی هواداران سپاهان مورد اهانت هم قرار گرفت، در بازی دیروز تیمش مقابل سایپا عملکردی فوق‌العاده داشت و یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد. خلیل‌زاده در اکثر نبردهای تن به تن بهتر از مهاجمان سایپا عمل کرد و البته در امر بازی‌سازی نیز موفق بود. او اکثر سرها را داخل محوطه جریمه زد و اجازه نداد موقعیت خاصی نصیب حریف شود.

 

1180796

 

 

عزیز معبودی(نفت آبادان)
مدافع چپ تیم نفت آبادان یکی از بهترین بازیکنان دیدار با پرسپولیس بود. او که بازیکن باتجربه‌ای نیز محسوب می‌شود،‌ با نفوذ های خوب خود توانست بازیکنان پرسپولیس را بارها آزار دهد و برای تیمش موقعیت سازی کند. از سوی دیگر معبودی در امر دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد جناح راست قدرتمند پرسپولیس روز چندان خوبی را سپری کند. معبودی در برد نفت آبادان مقابل صدرنشین لیگ برتر نقش مهمی را بازی کرد.

 

 

1173963

 

هافبک‌ها:


امید ابراهیمی(استقلال)
امید ابراهیمی همواره روی خط ثابت حرکت می‌کند اما نمی‌شود از عملکرد خوب او در بازی با فولاد چشم‌پوشی کرد. ابراهیمی حالا در میانه میدان آبی‌ها به یک رهبر تبدیل شده و با تجربه بالای خودش بازیکنان را به خوبی به سمت دروازه حریف راه می‌اندازد. ابراهیمی با جنگندگی بالای خود میانه میدان را از هافبک های فولاد گرفت والبته در امور هجومی نیز موفق ظاهر شد. او که در بازی های تیم ملی نیز حضور داشت، با روحیه‌ای بهتر برای استقلال بازی کرد و توانایی‌هایش را به رخ کشید.

 

1188427

 

امیرحسین کریمی(پیکان)
هافبک جوان پیکانی‌ها که در اواسط فصل به این تیم پیوست، توانسته خودش را در ترکیب جابیندازد. کریمی به عنوان هافبک تدافعی با جنگندگی بالا اکثر نبردهای تن به تن را به سود خود پایان می‌دهد. او در بازی با ماشین سازی به خوبی هافبک‌ها و مهاجمان پیکان را مهار کرد و اجازه نداد موقعیت‌های پرتعدادی از پشت محوطه جریمه نصیب تیم تبریزی شود.

 

1099872

 

 

 

محمد شادکام(نفت آبادان)
هافبک ریزنقش آبادانی‌ها در بازی با پرسپولیس بارها خط دفاع قدرتمند صدرنشین لیگ را آزار داد؛ شادکام که پدیده این فصل نفت آبادان بوده، در بازی دیروز در پست هافبک پشت مهاجم به میدان رفت و با استفاده تکنیک و سرعت خوبش روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم زد. او در روزی که پرسپولیس با تیم همیشگی اش کمی فاصله داشت، از فرصت استفاده کرد و برای تیمش نقش ویژه‌ای را بازی کرد و در کسب 3 امتیاز سهم خاصی خواهد داشت.

 

 

کرار جاسم(تراکتورسازی)
کرار جاسم هرقدر در اوایل فصل با روزهای خوب خودش فاصله داشت، حالا دوباره اوج گرفته است؛ هافبک عراقی تراکتورسازی در روزی که تیمش نتوانست به برد مقابل گسترش فولاد برسد، میانه میدان را کاملا به دست گرفته بود و در ساختن موقعیت برای مهاجمان این تیم بسیار اثربخش بود. کرار پاس گل تراکتورسازی را نیز به مهدی شریفی داد. کرار چند ضربه ایستگاهی خوب نیز به سمت دروازه گسترش فولاد زد که درخشش کوروش ملکی مانع باز شدن دروازه آبی‌پوشان تبریزی شد.

 

1190186

 


مهاجمان:


محسن کریمی(استقلال)
محسن کریمی که تا همین چند هفته قبل به نیمکت ذخیره ها دوخته شده بود، حالا نقشی را برای استقلال بازی می‌کند که هواداران آن را با درخشش علیرضا اکبرپور مقایسه می‌کنند. مهاجم کاذب و ریزنقش استقلالی‌ها در بازی دیروز تیمش مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت و در دقیقه 71 تلاش بازیکنانش را با حرکتی زیبا به ثمرنشاند و گل برتری استقلال را وارد دروازه حریف کرد. کریمی روند خوبی را در پیش گرفته که ادامه این روند می‌تواند باز هم برای استقلال مفید واقع شود.

 

1190138


مسعود حسن زاده(سپاهان)
مسعود حسن‌زاده هرقدر در سایپا روزهای ناخوشی داشت، در سپاهان به دنبال جبران مافات است؛ انگار آب وهوای اصفهان به او می‌سازد! حسن‌زاده دیروز یک بازی حساس را پشت سر گذاشت. پس از اتفاقاتی که در نیم فصل اول در سایپا برای او افتاد، بسیار علاقه‌مند بود تا بازی خوبی انجام دهد و توانایی‌هایش را به رخ بکشد. از قضا او موفق هم بود و با گلزنی مقابل تیم سابقش پاسخ اعتماد کادرفنی سپاهان را داد. حسن‌زاده در این بازی چند بار دیگر نیز خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما موفق نشد.

 

 


گادوین منشا(پیکان)
بدون شک بهترین مهاجم خارجی فوتبال ایران در لیگ شانزدهم گادوین منشا است. مهاجم نیجریه‌ای از زمانی که به پیکان آمده این تیم را در جدول بالا آورده و حالا با 12 گل زده آقای گلی طارمی و انصاری را نیز تهدید می‌کند. منشا مهاجمی است که خود را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و در بازی با ماشین سازی نیز این کار را به خوبی انجام داد. او از موقعیت‌هایی که ایجاد شد دو گل هم به ثمر رساند و در نهایت نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

 

1177901

دیدگاه‌ها