کد خبر : 1404224 | 02 فروردين 1396 ساعت 18:35 | 96.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

4 گزینه نهایی جانشینی انریکه در بارسلونا

نشریه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا امروز از 4 مربی به عنوان گزینه های نهایی برای جانشینی لوئیس انریکه نام برد.

4 گزینه نهایی جانشینی انریکه در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه لوئیس انریکه ماه گذشته از خداحافظی خود با بارسا در پایان فصل خبر داد، مسئولان این باشگاه سخت در پی یافتن گزینه ای مناسب برای جانشینی وی هستند. نام های زیادی از سوی رسانه ها مطرح شده اند؛ اما موندودپورتیوو امروز اعلام کرد که مدیران باشگاه روی 4 مربی بیشتر از دیگران دیدگاه مثبت دارند.

در واقع پس از تماس ها و گفتگو های مکرر با تمام گزینه ها، اکنون ارنستو والورده، خوان کارلوس اونسوئه، رونالد کومان و اوزه بیو ساکریستان، 4 گزینه نهایی هستند که تا یک ماه آینده، یکی به عنوان سرمربی فصل بعد بارسا برگزیده خواهد شد.

 

 

 

 

والورده که در حال حاضر مربی بیلبائو است، بین سال های 88 تا 90، زیر نظر یوهان کرویف برای بارسا بازی می کرد و به خوبی با فضای باشگاه آشنایی دارد. او سابقه هدایت تیم هایی چون والنسیا و اسپانیول را نیز در کارنامه دارد.

 

اونسوئه، در سه سال گذشته دستیار اول انریکه بوده و سابقه 5 بازی برای بارسا را نیز در کارنامه دارد. تنها نقطه ضعف او در مقابل رقبایش، تجربه اندکش به عنوان سرمربی است.

 

رونالد کومان و اوزه بیو نیز در بارسلونای رویایی اوایل دهه 90 از بازیکنان اصلی بودند و زیر نظر کرویف، عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا در سال 1992 را نیز کسب کردند. کومان اکنون هدایت اورتون را بر عهده دارد و اوزه بیو نیز مربی سوسیداد است.

 

مربی بعدی بارسا باید بتواند خواسته های هواداران و مدیران باشگاه را برآورده کرده و قدرت مدیریت ستاره هایی چون مسی، سوارز، نیمار، اینیستا، پیکه و.... را نیز داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها