کد خبر : 1404223 | 02 فروردين 1396 ساعت 17:08 | 80.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا و آ.اس

پدیده موناکو، کهکشانی آتی رئال مادرید (عکس)

رسانه های مادریدی امروز از جدی تر شدن علاقه رئال برای جذب کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله موناکو خبر داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش امباپه در فصل جاری با پیراهن موناکو سبب شده تا نیمی از تیم های بزرگ اروپایی برای جذب وی اقدام کنند. ستاره 18 ساله ای که تا به اینجای فصل 19 گل برای موناکو به ثمر رسانده و جالب اینکه 10 تای آنها در 7 بازی اخیر این تیم بوده است.

 

درخشش فوق العاده امباپه در دو بازی برابر سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در افزایش شهرت او نقش به سزایی داشت؛ به طوریکه حالا هر دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا خواهان جذب وی هستند.

 

 

 

مارکا و آ.اس، پرتیراژترین نشریات ورزشی کشور اسپانیا که چاپ مادرید هستند، هر دو امروز خبر جدی تر شدن علاقه رئال برای جذب امباپه (که به تازگی ملی پوش هم شده) را روی صفحه شماره یک خود کار کرده اند.

آ.اس حتی ادعا کرده است که مسئولان موناکو پیشنهاد 110 میلیون یورویی از لیگ برتر برای امباپه را رد کرده اند و اینکه رئال به این بازیکن با وجود سن کمش، به عنوان یک ستاره کهکشانی نگاه می کند. رئال مادرید حاضر است برای جذب امباپه، مبلغ 100 میلیون یورو هزینه کرده و این ریسک را قبول کند.

 

 

 

 

شاید اگر سال 2012 رئالی ها پیشنهاد جذاب تری به امباپه 13 ساله می دادند، حالا مجبور به پرداخت رقم 100 میلیون یورو برای جذب وی نمی شدند. امباپه 5 سال پیش سه روز را به دعوت باشگاه رئال در مادرید و کمپ والدبباس حضور داشت ولی در نهایت مذاکرات طرفین به نتیجه ای نرسید.

حتی در همین رابطه نشریه فرانس فوتبال ادعا کرده که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال روز بازی برگشت موناکو و سیتی در بندر موناکو حضور داشته است.

دیدگاه‌ها