کد خبر : 1404221 | 02 فروردين 1396 ساعت 17:36 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز جنگ سرد ایران و قطر؛

بگو مگوی کی‌روش و فوساتی از راه دور

سرمربیان دو تیم ملی ایران و قطر در نشست خبری نشان دادند که آماده یک نبرد تمام عیار در روز پنجشنبه داخل و خارج از زمین هستند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هر دو تیم ایران و قطر در نشست خبری پیش از دیدار روز پنجشنبه از بازی جوانمردانه و فوتبال درون زمین حرف زدند اما اتفاقاتی که در نشست خبری رخ داد، اولین حاشیه بازی این دو تیم را رقم زد تا بگو و مگوهای این دو سرمربی خیلی زودتر از سوت داوران هنگ کنگی آغاز شود.


فوساتی قبل از کی روش در نشست خبری حاضر شد و ترجیح داد بعد از صحبتی کوتاه درباره شرایط تیمش، از سرمربی ایران انتقاد کند. انتقاد های فوساتی به صحبتهای کی روش مبنی بر حضور بازیکنان چند ملیتی در فوتبال قطر باز می گشت که البته سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کمتر از یک ساعت بعد، این صحبتها را تکذیب کرد و اشاره کرد که اظهارات او در مورد فوتبال قطر همواره با احترام بوده است.


کی روش در پاسخ به سوالات خبرنگاران قطری درباره حوادث بازی دور رفت نیز گفت که این حواشی به تاریخ پیوسته اما اظهارات سرمربی تیم ملی قطر در این باره در کنار سوالات پرتعداد خبرنگاران قطری نشان می دهد تیم ملی باید آماده ی جنگ روانی تمام عیاری در بیرون از زمین باشد که بوی انتقام از آن به مشام می رسد. البته شاید با حضور فردی مانند کی روش که استاد این جنگها به شمار می رود، نباید خیلی از این اتفاقات نگران بود اما مطمئنا در این بازی نیز باید شاهد حواشی پرتعدادی در داخل و کنار زمین باشیم.


عکس ها از امیر حسین خیرخواه-دوحه

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها