کد خبر : 1404215 | 02 فروردين 1396 ساعت 16:50 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن: وفاداری مانع انتقال مالدینی به یونایتد شد

سرآلکس فرگوسن، اسطوره منچستریونایتد مدعی شد که وفاداری خانوادگی، مانع انتقال پائولو مالدینی به منچستریونایتد شد.

فرگوسن: وفاداری مانع انتقال مالدینی به یونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، مالدینی تمام طول 25 سال فوتبالش را در میلان سپری کرد و 7 قهرمانی سری آ و 5 قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورد. فرگوسن نیز در مدت زمانی مشابه، 13 قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد. حال سرمربی اسکاتلندی مدعی شد که تلاشش را برای جذب مالدینی انجام داده ولی وفاداری خانوادگی مانع این انتقال شده است.

 

1149158

 

 

او گفت:" من سعی کردم مالدینی را به خدمت بگیرم ولی وقتی پدرش را دیدم، انسان سرسختی بود. او به من گفت: « پدربزرگ من میلان بود، پدرم میلان بود، من میلان هستم و پسرانم نیز میلان هستند» فراموشش کن."

 

فرگوسن درباره دلتنگی اش پس از خداحافظی از فوتبال گفت:" باید بگویم، دلم برای بازی های بزرگ تنگ شده به خصوص فینال جام ها. سال بعد از اینکه بازنشسته شدم، به تماشای فینال اتلتیکو و رئال رفتم و به همسرم گفتم « اینها یعنی فوتبال».

 

از یک ساعت پیش از شروع بازی، در دلتان شور بازی شروع می‌شود. وقتی بازیکنان به زمین می‌آیند که گرم کنند، دیگر کنترلتان دست خودتان نیست. دنبال کسی هستید که با او صحبت کنید، نمی‌توانید منتظر شروع بازی باشید. این حس ها فوق العاده جذاب هستند و واقعا دلم برایشان تنگ شده است."

دیدگاه‌ها