کد خبر : 1403273 | 25 اسفند 1395 ساعت 17:06 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن در دوراهی تیم ملی جوانان و استقلال

با قرعه کشی رقابت های جام جهانی جوانان، تیم های حاضر در این رقابت ها آماده سازی خود را برای این رقابت ها به صورت جدی پیگیری خواهند کرد.

نورافکن در دوراهی تیم ملی جوانان و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز با قرعه کشی این مسابقات مشخص شد تیم ملی جوانان ایران با تیم های پرتغال، زامبیا و کاستاریکا هم گروه شده است. این رقابت ها از 30 اردیبهشت در کره جنوبی برگزار خواهد شد. اما نکته مبهم در خصوص ترکیب تیم ملی آن است که امیرحسین پیروانی بازیکنان لیگ برتری و همچنین بازیکنان شاغل در تیم های خارجی را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد یا خیر!؟


امید نورافکن یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان در خصوص دعوت و یا عدم دعوتش جنجال های زیادی رخ خواهد داد. با توجه به تاریخ آغاز مسابقات جام جهانی، استقلال اگر به دور بعدی رقابت های آسیایی صعود کند در دیدار های این تیم و تیم ملی جوانان تداخل به وجود خواهد آمد. بر همین اساس اینکه علیرضا منصوریان اجازه حضور نورافکن را در تیم ملی جوانان خواهد داد یا خیر به موضوعی مهم تبدیل خواهد شد. نورافکن در ابتدای فصل یک بار به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان بدون کسب اجازه منصوریان، باعث ناراحتی سرمربی اش شده بود و مدتی از ترکیب استقلال کنار گذاشته شد. همچنین این وضعیت برای بازیکنی مانند رضا شکاری که در روستوف توپ میزند، نیز وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها