کد خبر : 1403120 | 24 اسفند 1395 ساعت 21:49 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود مقتدرانه دورتموند به نیمه نهایی جام حذفی

دورتموند موفق شد با ارائه نمایشی برتر با نتیجه 0-3 لوته را مغلوب کرده و به جمع 4 تیم جام حذفی صعود کند. دورتموند در مرحله بعد به مصاف بایرن خواهد رفت.

صعود مقتدرانه دورتموند به نیمه نهایی جام حذفی

 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی آلمان، مهمان لوته گمنام بود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاقی روی دروازه رخ نداد و تنها موقعیت 10 دقیقه اول، موقعیت خوب روسینگر بود که با حضور به موقع گینتر بی اثر ماند. در دقیقه 10، وندل موقعیت خوب مقابل دروازه دورتموند داشت اما واکنش خوب بروکی مانع باز شدن دروازه شد.

 

در دقیقه 15، همکاری بازیکنان دورتموند منجر به خلق موقعیت برای دمبله شد اما ارسال بازیکنان دورتموند در نهایت به این بازیکن جوان نرسید. در ادامه، دفاع منسجم بازیکنان لوته اجازه خلق موقعیت را به دورتموند نداد و جریان بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد.

 

 

1187542

 

 

در اواسط نیمه اول، کاسترو موقعیت خوبی در پشت محوطه داشت اما ضربه سرضرب او از بالای دروازه به یبرون رفت. در دقایق پایانی، علیرغم تلاش زنبورها، موقعیت مهمی روی دروازه ها ایجاد نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات دورتموند شدت یافت و در همان دقایق ابتدایی، کاگاوا می توانست دروازه را باز کند اما واکنش فرناندز مانع آن شد.

 

اما در دقیقه 57، دورتموند بالاخره به گل رسید. روی پاس دمبله، پولیسیچ در موقعیت خوبی قرار گرفت و با ضربه ای دقیق از بین پاهای فرناندز، گل اول را به ثمر رساند.

 

 

1187543

 

 

حملات دورتموند بعد از زدن گل اول نیز ادامه یافت و دقایقی بعد آنها گل دوم را نیز به ثمر رساندند. زنبورها در دقیقه 67 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که شورله آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه، دورتموند تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل های بعدی داشت و موقعیت های بسیار خوبی را توسط شورله و کاگاوا از دست داد. 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 83، اشملزر با یک ضربه آزاد دیدنی موفق شد گل سوم را نیز وارد دروازه فرناندز کند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا در نهایت شاگردان توخل با پیروزی 0-3 به مرحله بعد صعود کنند.

دیدگاه‌ها