کد خبر : 1402492 | 22 اسفند 1395 ساعت 17:29 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره‌های خوش ذوب آهن مقابل نماینده ازبکستان؛

سبزپوشان به دنبال 10 تایی کردن بنیادکار

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی به مصاف بنیادکار خواهد رفت که تجربه های قبلی حضور مقابل نماینده ازبکستان با خاطره های شیرینی برای نماینده ایران همراه بوده است.

سبزپوشان به دنبال 10 تایی کردن بنیادکار 

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ذوب آهن در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا میهمان بنیادکار است و امیدوار است که این دیدار نیز مانند دیدارهای گذشته با کسب سه امتیاز همراه شود.


سبزپوشان اصفهانی 4 بار تجربه حضور در مقابل بنیادکار را دارند که 3 پیروزی و یک تساوی حاصل کار آنها بوده است.


ذوب آهن در سال 2010 موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا شد و در همان سال نیز با بنیادکار روبرو شد. سبزپوشان در دیدار رفت که در فولادشهر برگزار شد موفق به کسب برتری قاطع 3 بر صفر با گل های محمد حسینی، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری شدند و در دیدار برگشت هم با تک گل محمدرضا خلعتبری حریفشان را شکست دادند.


نماینده اصفهان سال گذشته نیز با بنیادکار هم گروه شد و موفق شد با کسب یک تساوی و یک پیروزی زمینه های صعود به دور بعدی را فراهم سازد. ذوب آهنی ها سال گذشته در فولادشهر با نتیجه قاطع 5 بر 2 حریف خود را شکست دادند که گل های آنها را دانیال اسماعیلی فر، وحید محمدزاده، مهدی رجب زاده، کاوه رضایی و مرتضی تبریزی به ثمر رساندند. در دیدار برگشت اما شاگردان یحیی گل محمدی به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. در حال حاضر فقط کاوه رضایی از جمع گلزنان سال گذشته در ترکیب تیم حضور ندارد.


با این وصف اگر شاگردان مجتبی حسینی بتوانند فردا در دیدار حساس مقابل بنیادکار گلزنی کنند، دهمین گل تاریخ ذوب آهن به نماینده ازبکستان رقم خورده است.


گفتنی است که نماینده های ایران و ازبکستان در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که هیچ کدام از آنها شرایط خوبی ندارند؛ ذوب آهن با یک شکست و یک پیروزی در رتبه سوم قرار گرفته و بنیادکار با دو شکست در رتبه چهارم.

 

دیدگاه‌ها