کد خبر : 1402466 | 22 اسفند 1395 ساعت 18:45 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

یحیی توره:

قهرمانی سیتی در CL، شاهکار پپ خواهد بود

هافبک ساحل عاجی معتقد است اگر سیتی بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، گواردیولا در فصل نخست شاهکار کرده است.

قهرمانی سیتی در CL، شاهکار پپ خواهد بود

 

به‌ گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال در سه جام حضور دارد. آنها با پیروزی  که روز گذشته برابر میدلزبورو داشتند به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس راه یافتند. آنها همچنین باید اواسط هفته‌ جاری برای حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا موناکو را از پیش‌رو بردارند.

منچسترسیتی همچنین یکی از تعقیب کنندگان چلسی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.

 

 

1164675

 

 

یحیی توره معتقد است اگر گواردیولا بتواند سیتی را قهرمان اروپا کند دست به کار بزرگی زده است. او در این رابطه گفت‌:« من فکر می‌کنم قهرمانی در اروپا سخت‌ترین و البته مهم‌ترین دستاورد پپ در این فصل باشد.  امسال بازیکنان جوانی به ترکیب سیتی تزریق شده‌اند و کمی ناآمادگی در تیم ما دیده شد  ولی من فکر می‌کنم که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است. هواداران آن را حس می‌کنند. ما در حال‌ پیدا کردن ذهنیت در اروپا هستیم و دیگر خودمان را جزئی از فوتبال انگلیس در اروپا می دانیم.»

 

هافبک ساحل عاجی ادامه‌ داد:« وقتی آن بازی خوب را برابر موناکو در بازی رفت انجام دادیم، شبیه تیم‌هایی همچون رئال‌ مادرید و بارسلونا شدیم. هنوز نمی توانیم آرزوی خاصی داشته باشیم، چرا که دیدار برگشت که دیدار بسیار سختی هم خواهد بود باقی‌ مانده است. من معتقدم که شانس بالایی برای حذف موناکو داریم. هواداران ما این را می‌خواهند که ما به مرحله بعدی برسیم و ما با تمام توان خودمان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی برابر موناکو کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها