کد خبر : 1401470 | 18 اسفند 1395 ساعت 13:41 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ: دختران ایرانی من را به‌وجد آوردند

حضور کولاکوویچ و همسرش در اردوی تیم ملی هندبال شائبه‌هایی را به وجود آورده است.​​​​​​​

کولاکوویچ: دختران ایرانی من را به‌وجد آوردند

به گزارش "ورزش سه"،  روز چهارشنبه، دهم اسفند ماه در جریان تمرینات تیم ملی بانوان که عازم مسابقات آسیایی کره هستند، ایگور کولاکوویچ به همراه همسرش ساندرا در اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور یافت و پس از گپ‌وگفتی با بازیکنان و کادر فنی، دقایقی را با سرپرست فدراسیون هندبال به گفت‌وگو پرداخت.

 

ساندرا که خود از هندبالیست‌های سابق مونته نگرو است از علاقه‌اش به این رشته گفت و اینکه دوست دارد در کنار همسرش در ایران بماند و از آنجا که زمینه رشد و توسعه هندبال بانوان ایران را خوب ارزیابی کرده، آمادگی خودش را برای آموزش تیم‌های پایه هندبال ایران اعلام کرد.

 

این موضوع با استقبال مسئولان فدراسیون هندبال هم همراه شد و حالا باید ماند و دید که پس از برگزاری انتخابات چه تصمیمی درخصوص همسر سرمربی تیم ملی والیبال ایران گرفته می‌شود.

 

ساندرا کولاکوویچ، همسر سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید: واقعاً من از پتانسیل بانوان و دختران ایرانی در ورزش به وجد آمده‌ام و در این مدت کوتاهی که در ایران هستم، در رشته‌های والیبال و هندبال و بسکتبال دیده‌ام که چقدر دختران شما با عشق و علاقه به دنبال یادگیری و کسب موفقیت هستند. چون رشته من هندبال است و تخصصی در این زمینه دارم بسیار استقبال می‌کنم اگر فرصتی فراهم شود که بتوانم به دختران هندبال ایران در امر یادگیری اصول اولیه و پایه هندبال کمک کنم.

دیدگاه‌ها