کد خبر : 1401382 | 18 اسفند 1395 ساعت 02:30 | 47.2K بازدید | 16 دیدگاه

ونگر: تصمیمات داور ما را کشت

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از شکست 5-1 تیمش مقابل بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، داوران بازی را متهم کرد که امیدهای تیمش را از بین بردند.​​​​​​​

ونگر: تصمیمات داور ما را کشت

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا توپچی ها با گل تئو والکات پیش افتادند اما در ابتدای نیمه دوم، داور یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام کرد و لورن کوشیلنی را با دادن کارت قرمز از بازی اخراج کرد؛ تصمیمی که ونگر معتقد است اشتباه بوده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" احساس می کنم همان نمایشی را ارائه دادیم که می خواستیم و بسیار بدشانس بودیم که تصمیماتی گرفته شد که درک آنها دشوار است.

 

ما 1-0 پیش بودیم و یک پنالتی 100 درصد روی والکات گرفته نشد. پنالتی آنها هم اشتباه بود و به بازیکن ما هم کارت قرمز داده شد. البته که داور ما را کشت.

 

 

1185838

 

 

در مجموع دشوار است درک کنیم که چه اتفاقی رخ داد. باید بگویم که تیمم امشب خیلی خوب کار کرد و تلاش فوق العاده ای به خرج داد.

 

فکر می کنم وقتی بازی 2-1 شد، کار برای ما خیلی سخت شد. ما دیگر شانسی برای صعود نداشتیم. بعد از آن دیگر بخشی از بازی است که نمی خواهم در ذهنم داشته باشم زیرا فکر می کنم بخش دوم بازی را داور خراب کرد."

دیدگاه‌ها