کد خبر : 1401261 | 17 اسفند 1395 ساعت 16:30 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کرد؛

راز تاریخ سازی مقابل PSG از زبان سوارز

لوئیس سوارز به نمایندگی از بازیکنان بارسلونا امروز در نشست خبری بازی با پاری سن ژرمن حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

راز تاریخ سازی مقابل PSG از زبان سوارز

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را 4-0 به پاری سن ژرمن باخته، فردا باید دست به کاری بزند که تاکنون هیچ تیمی نتوانسته انجامش دهد.

 

 

1185680

 

 

سوارز در مورد بازی فردا گفت:« روزهای اول پس از شکست بازی رفت، خیلی سخت گذشت. ناراحت و درهم ریخته بودیم؛ ولی فوتبال همیشه این شانس را به شما می دهد که بلند شده و جبران کنید. این تیم در بازی های اخیر نشان داده است که توان زدن 5 گل یا بیشتر را دارد.

چند روز است که برای بازی برگشت لحظه شماری می کنیم. این امکان وجود دارد که قبل از مسابقه دچار استرس شویم؛ چون انتظارات از ما بسیار بالاست. همه هواداران منتظر این بازی هستند؛ منتظر یک شگفتی که در تاریخ ثبت خواهد شد.»

 

سوارز در مورد راه جبران شکست 4-0 گفت:« می دانیم که بازی 94 یا 95 دقیقه طول خواهد کشید و باید صبور بود. هرگز نباید عجله کنیم.

جاه طلبی جای خود؛ ولی هواداران می توانند به ما کمک کنند تا بدون عجله بازی کنیم. اگر در نیمه اول نتیجه خوبی کسب کنیم، در نیمه دوم شرایط روحی مان بهتر خواهد شد و می توانیم وضعیت را به سود خودمان تغییر دهیم.

شاید جبران شکست 4-0 کار بسیار دشواری باشد ولی برای بارسا هیچ چیز غیرممکن نیست. باید به فلسفه خودمان وفادار مانده و بازی خودمان را انجام دهیم. اگر تیمی قادر به خلق معجزه باشد، آن بارسلونا است. من، مسی و همه بازیکنان برای بازی فردا سراسر انگیزه هستیم. اگر صعود کنیم، به یادماندنی ترین و خاص ترین بازی همه عمرم خواهد شد.»

دیدگاه‌ها