کد خبر : 1401144 | 17 اسفند 1395 ساعت 09:54 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ناپولی - رئال مادرید

دو تیم ناپولی و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ناپولی - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی میزبان در حالی خود را آماده این دیدار می‌کند که دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو را با نتیجه 3-1 واگذار کرده و حالا در خانه مقابل مدافع عنوان قهرمانی به دنبال بازگرداندن نتیجه است.

 

شاگردان ساری با کسب پیروزی مقابل رم و پس از عملکردی بسیار خوب پابه این دیدار خواهند گذاشت. با این حال ناپولی در دیگر بازی های اخیرش نتایج خوبی کسب نکرده است.

 

آنها در 5 بازی اخیرشان 3 شکست در کارنامه دارند که دیدار رفت نیز شامل آن می‌شود. ساری از سوی رئیس باشگاه تحت فشار است و این بازی می‌تواند برای او سرنوشت ساز باشد، هر چند که او به خوبی می‌داند چه کار دشواری پیش رو خواهد داشت. تونلی و آلان به علت مصدومیت این تیم را همراهی نمی‌کنند.

 

 

1185592

 

 

 

در سوی دیگر شاگردان زیدان پس از کسب یک پیروزی خوب مقابل ایبار و با استراحت دادن به ستاره های اصلی، پا به این دیدار می‌گذارند.

 

رونالدو مقابل ایبار در لیست قرار نگرفت تا استراحت کند و گرت بیل و موراتا محرومیتشان را پشت سر گذاشتند تا با آمادگی کامل در این بازی ظاهر شوند.

 

رئال که دیدار رفت را با نتیجه 3-1 پیروز شده، با خیالی نسبتا راحت پا به ایتالیا گذاشته و انتظار می‌رود آنها در روند صعودشان دچار مشکلی نشوند. واران به علت مصدومیت با تیم به ناپل سفر نکرد و غایب خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1185591

دیدگاه‌ها