کد خبر : 1400420 | 14 اسفند 1395 ساعت 13:55 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تابستان شلوغی پیش رو خواهیم داشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد که در تابستان، تعللی برای خرید کردن نخواهند داشت و احتمالا لیورپول تابستان شلوغی را سپری خواهد کرد.

کلوپ: تابستان شلوغی پیش رو خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، تا پایان سال 2016 به نظر لیورپول جدی ترین رقیب چلسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. با این حال پس از شروع سال 2017 این تیم دچار افت شدیدی شد و نتایج خوبی کسب نکرد تا از عرصه قهرمانی دور شود.  حال کلوپ تاکید کرد که قصد دارد در تابستان با خریدهای پرتعداد، برای فصل آینده تیم را تقویت کند.

 

1184820

 

او گفت:" باید نقل و انتقالات را به درستی انجام دهیم ولی در هر صورت باید خرید کنیم. اگر در بالاترین سطح بازی کنیم هیچکس بازیکن جدیدی نمی‌خواهد ولی اگر بازی نکنید همه می‌خواهند که بازیکن بخرید. ما در این شرایط هستیم و از حالا روی آن کار می‌کنیم. در طول تابستان پیش رو هزینه خواهیم کرد.

 

موضوع پول نیست، ما می‌توانیم بازیکنان جدیدی بخریم ولی در سطوح بالا شما باید با تیم هایی مثل بارسلونا رقابت کنید. بعضی بازیکنان ترجیح می‌دهند به لندن یا منچستر بروند تا لیورپول بنابراین باید تصمیم بگیریم و سعی کنیم تصمیم ها را به عمل تبدیل کنیم. در تابستان چهره های جدیدی به تیم اضافه خواهند شد."

دیدگاه‌ها