کد خبر : 1400236 | 13 اسفند 1395 ساعت 18:09 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: به جای چلسی به لیورپول فکر می کنم

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار حساس برابر لیورپول صحبت کرد.​​​​​​​

ونگر: به جای چلسی به لیورپول فکر می کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در آنفیلد، دو تیم رده چهارمی و پنجمی آرسنال و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

 

دیدار برابر لیورپول: "در حال حاضر به جای رویاپردازی در مورد شرایط چلسی، تنها باید به بازی بعدی فکر کنیم. بازی برابر لیورپول بسیار رقابتی و دشوار است. آنفیلد فضایی بسیار سخت می باشد و هواداران رقیب با شدت فراوان تیمشان را حمایت می کنند و بازیکنان نیز حمایت آنها را حس می کنند.

 

شکست لیورپول برابر لستر نشان داد که بعد از مدت کوتاهی استراحت، به دست آوردن ریتم همیشگی دشوار است. آرسنال باید قادر به بازگشت به همان فرم همیشگی باشد و ما باید از همان ابتدا آماده مبارزه با حریف باشیم."

 

 

1130042

 

 

شکست سنگین برابر بایرن: "بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارم اما در دیدار مقابل بایرن همه چیز بر علیه ما پیش رفت. ما در نیمه اول با تساوی به رختکن آمدیم اما در نیمه دوم همه چیز به ضرر ما شد.

 

ما در همان ابتدا کوشیلنی را از دست دادیم و بعد از آن در مدت کوتاهی 3 گل متوالی دریافت کردیم. بعد از دیدار برابر بایرن، با پیروزی برابر ساتن واکنش خوبی نشان دادیم و فردا برابر لیورپول نیز این فرصت داریم. بعد از آن هم دیدار برابر بایرن فرار می رسد که فرصتی برای اثبات ماست."

 

نتایج ضعیف بیرون از خانه برابر قدرت های جزیره: "بازی برابر لیورپول بسیار برای ما مهم است زیرا مدت هاست در چنین بازی هایی نتایج خوبی نگرفته ایم. از نظر من دیدار مقابل لیورپول فرصت مناسبی برای رسیدن به اهداف ماست.

 

نتایج خوب با رویکرد هجومی و حمله کردن حاصل می شوند و این از نظر من مهم ترین نکته است. در ادامه فصل، حیاتی ترین نکته داشتن نگرش مناسب در برابر حریفان است."

دیدگاه‌ها