کد خبر : 1399734 | 11 اسفند 1395 ساعت 14:33 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

خسه: اگر مصدوم نمیشدم در رئال فیکس بودم

خسه رودریگز، مهاجم سابق رئال مادرید که امشب با لاس پالماس مقابل سپیدپوشان قرار خواهد گرفت، مدعی شد که اگر مصدومیتی برایش پیش نمی‌آمد، در رئال فیکس می‌شد.

خسه: اگر مصدوم نمیشدم در رئال فیکس بودم

به گزارش "ورزش سه"، خسه در تیم های پایه رئال فوتبالش را شروع کرد و گفته می‌شد که از با استعدادترین بازیکنان جهان است. با این حال مصدومیت های متعدد او باعث شد تا از ترکیب رئال به دور باشد و در تابستان راهی پاری سن ژرمن شود. در پاریس نیز روزهای خوبی را سپری نکرد و حالا به صورت قرضی به لاس پالماس پیوسته است.

 

س1184344

 

 

او در این رابطه گفت:"به همه یادآوری می‌کنم که من در آستانه شکستن رکورد رائول در تیم اول رئال بودم، هر چند که رکورد بوتراگنیو را در کاستیا شکستم. به دنبال بهانه نیستم، واقعیت این است که مصدومیت فوتبال من را دچار لغزش کرد، هم فوتبال و هم زندگی شخصی و از آنجا بود که همه چیز را از دست دادم. اینکه بتوانم دائم بازی کنم، امنیت داشته باشم و آرامش. کسانی که این چیزها را درک می‌کنند، کسانی هستند که مصدومیت هایی مثل من داشته اند. امیدوارم هیچ فوتبالیستی دچار این مصدومیت ها نشود. به این موضوع فکر کرده ام و هیچگاه خودم را با دیگران مقایسه نکردم ولی فکر می‌کنم اگر مصدوم نمی‌شدم، در ترکیب فیکس رئال جایی داشتم. از این بابت مطمئنم.

 

من خیلی به رئال مدیونم. آنها تیمی بودند که از من استقبال کردند؛ به عنوان یک بازیکن جوان. خیلی به آنها مدیونم و اگر گل بزنم هیچگاه خوشحالی نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها