کد خبر : 1399725 | 11 اسفند 1395 ساعت 14:23 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کاپلوی ایرانی در آستانه صعود

تیم استقلال خوزستان در دو بازی ابتدایی خود فراتر از انتظارات عمل کرده و با کسب امتیازات کامل شرایط مناسبی برای صعود به دور بعدی دارد.

شاگردان کاپلوی ایرانی در آستانه صعود

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم استقلال خوزستان در اولین دیدار خود میزبان الفتح عربستان بود و موفق شد با ارائه یک بازی هوشمندانه در ورزشگاه سلطان قابوس اولین پیروزی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند. در هفته دوم شاگردان سیروس پورموسوی مقابل صدرنشین لیگ امارات قرار گرفتند و این تیم را نیز با نتیجه ای مشابه دیدار اول از پیش رو برداشتند تا 6 امتیازی شوند و صدر جدول را به تنهایی در اختیار گیرند.


البته در کنار استقلال خوزستان تیم لخویای قطر نیز نمایش های با کیفیتی ارائه داده است و با تکیه بر ستاره های خود نظیر یوسف العربی و نام تائه هی از مدعیان جدی رسیدن به دور بعدی مسابقات به شمار می رود. آنها در هفته اول موفق شدند با نتیجه سنگین 3 بر صفر در خانه تیم الجزیره امارات را شکست دهند ولی در دیدار دوم تیم الفتح عربستان شرایط سختی را برای آنها رقم زد و گل دقیقه 86 نام تائه هی ستاره کره ای آنها باعث کسب یک امتیاز حساس از عربستان شد.


معمولا در گروه های چهار تیمی کسب 10 امتیاز می تواند ضامن صعود شود و با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت اگر تیم استقلال خوزستان در 4 بازی آینده خود 4 امتیاز دیگر کسب کند می تواند به دور بعدی صعود کند؛ ضمن اینکه آبی پوشان خوزستانی 2 بازی خانگی نیز در پیش دارند.

دیدگاه‌ها