کد خبر : 1399363 | 10 اسفند 1395 ساعت 08:41 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: رفاقت در تیم ما استثنایی است

پیمان شیرزادی می گوید نباید مغرور شوند و با همین قدرت به مسابقات آینده بروند و نتایج در شان ایران بگیرند.

شیرزادی: رفاقت در تیم ما استثنایی است

پیمان شیرزادی مدافع چپ استقلال خوزستان که در بازی اول پاس گل تیمش را داده بود، در این بازی با یک اوت دست بلندی موفق شد زمینه ساز گل تیمش باشد. مدافع استقلال خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره این بازی گفت: بازی بسیار سنگینی بود و ما با تمام وجود کار کردیم. خدارا شکر توانستیم 3 امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم چرا که این امتیازات در خانه حریف بسیار به کار ما می آید.برای برد به میدان آمده بودیم و با قلبمان بازی کردیم.


مدافع چپ استقلال خوزستان در ادامه افزود: از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و رفاقتی که بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد استثنایی است و همه با هم به مانند برادر هستند. 


وی درباره بازی بعد در حضور تماشاچیان اهوازی گفت: حضور هواداران خیلی تاثیر گذار است و امیدوارم که اهوازی ها در بازی بعد غدیر را برای تیم قطری جهنم کنند تا ما با روحیه بالاتر به میدان برویم.


شیرزادی درباره احتمال صعود تیمشان نیز افزود: احتمال صعود ما بسیار زیاد شد، وضعیتمان در جدول خوب است اما نباید مغرور شوم و فشار را کم کنیم، همینگونه باید در ادامه مسابقات حاضر باشیم.امیدوارم بازهم بتوانم روی گلهای تیممان تاثیر گذار باشم.

دیدگاه‌ها