کد خبر : 1399342 | 10 اسفند 1395 ساعت 00:36 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

انصاری‌فرد: تازه اول راه هستم

مهاجم ایرانی المپیاکوس امیدوار است درخشش بیشتری در این تیم داشته باشد.

انصاری‌فرد: تازه اول راه هستم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه نود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک به اصغر فرهادی و اصحاب هنر برای کسب جایزه اسکار اظهار کرد: بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم، تصمیم گرفتم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم و طبیعتا برای شروع کار به جایی نیاز داشتم در آن بازی کنم که به دسته دوم اسپانیا رفتم.


او ادامه داد: دو بار آقای گل ایران شده بودم اما خیلی سخت است از لیگ برتر ایران به تیم بزرگ اروپایی بروید ولی خدا را شکر توانستم به آن برسم.


لژیونر ایرانی المپیاکوس یونان تصریح کرد: تیم‌های اروپایی با توجه به سهمیه‌شان که چهار یا پنج نفر است، سراغ بازیکنان برزیلی و اروپایی‌ها می‌روند و به همین دلیل خیلی سخت است یک ایرانی به تیم‌های اروپایی برود.


انصاری‌فرد با بیان اینکه در اوساسونا یاد گرفتم باید تلاش بیشتری انجام دهم تا در ترکیب قرار بگیرم، گفت: بعد از اوساسونا پیشنهادهای خوبی از ایران داشتم اما به پانیونیوس یونان رفتم که خدا را شکر خیلی خوب بود و من را به موفقیت رساند؛ تازه اول راه هستم و باید تلاش بیشتری انجام دهم.


او اضافه کرد: ابتدای فصل هم از المپیاکوس پیشنهاد داشتم اما چون دو مهاجم داشتند به این تیم نرفتم ولی در نقل و انتقالات زمستانی که قرار شد یکی از آنها برود با المپیاکوس قرارداد بستم؛ در فوتبال باید جنگید اما مهاجمی که از المپیاکوس رفت طی دو سال اخیر عملکرد خوبی داشت و خیلی سخت بود در حضور او شانس بازی پیدا کنم که با ترانسفر شدن او فرصت بیشتری برای بازی پیدا خواهم کرد.

دیدگاه‌ها