کد خبر : 1399293 | 09 اسفند 1395 ساعت 21:48 | 80.5K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان الجزیره باید فردا به مدرسه بروند!

صحبت‌های عجیب سرمربی الجزیره بعدازشکست

سرمربی تیم فوتبال الجزیره با حضور در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت که گل دقایق ابتدایی باعث شکست این تیم شده است.

صحبت‌های عجیب سرمربی الجزیره بعدازشکست

به گزارش "ورزش سه" هنک تن کاته سرمربی نامدار الجزیره در پایان حرفهایش شکست مقابل استقلال خوزستان را به شرایط غیرحرفه ای تیم و بازیکنانش ربط داد.


این مصاحبه را بخوانید :


موقعیت های ما کافی نبود
ما باختیم زیرا در دقیقه اول گل خوردیم. می دانیم که کار سختی داشتیم و در دو طرف زمین استقلال خوزستان بازیکنان خوبی در اختیار داشت. بعد از 15 دقیقه ما شانس های خوبی ایجاد کردیم تا به بازی بازگردیم اما این کافی نبود. در نیمه دوم نیز موقعیت هایی را از دست دادیم و نتوانستیم در تمام کردن موفق باشیم. من قاطعانه می گویم که این تیم نتوانست ما را خیلی تهدید کند.
 

بازی های فشرده کار ما را سخت کرده است
ما نا امید نیستیم و می توانیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم و صعود کنیم. من احساس می کنم که لخویا بهترین تیم گروه است و امیدوارم که برنامه های ما در بازی های آینده انجام شود. من می دانم که بازی در لیگ قهرمانان با فاصله یک هفته و سپس بازی های نزدیک به هم در لیگ کار را برای ما سخت می کند. فاصله سه روز و چهار روز برای تیم ما بسیار کم است و بازی های سختی را برگزار می کنیم. این زمان کافی نیست و کار را سخت می کند اما ما بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم و امروز با یک اشتباه گل خوردیم. هدف ما مشخص است و در لیگ شرایط خوبی داریم. موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که ما شرایط خوبی داریم.
 

بابت نتیجه ناراحت هستم
ما باید بازی های فشرده ای انجام دهیم و می خواستیم از بازیکنان خود محافظت کنیم. به همین دلیل بازیکنان را در این بازی نیمکت نشین کردم. این به این معنی است که بازیکنان جوان وقت زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارند. این شکست دلخواه ما نبود اما ما انتخاب زیادی نداشتیم. بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند و توانایی زیادی دارند. من باید انرژی بازیکنان را مانند یک باطری حفظ کنم. من می دانم که نباید این نتیجه به دست می آمد و بابت آن بسیار ناراحت هستم.
 

به بازی های لیگ فکر می کنم
ما فردا و روزهای آینده را در اختیار داریم و به دبی سفر می کنیم تا بازی های بعدی را انجام دهیم و اکنون زمان فکر کردن درباره بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا نیست. این برنامه سنگین ما است. من باز هم می گویم که فاصله 3 یا 4 روز میان بازی ها کار ما را سخت می کند.
 

تمرکز ما روی لیگ است
توجه کنید! من یک چیز را خوب می دانم. الجزیره برای این بازی یک هفته زمان داشت اما ما شانس خوبی برای کسب لیگ داریم. توجه ما روی موضوعاتی است که وقوع آن ممکن است. بازیکنانی در لیگ چین حضور دارند که گران قیمت هستند و 40 میلیون یورو قیمت دارند اما من بازیکنانی دارم که فردا باید به مدرسه بروند. بعضی از بازیکنان من برای اولین بار در این مسابقات بازی کردند زیرا ما زمان زیادی برای ریکاوری نداریم. اما من هم به شما می گویم که ما را با تیم های دیگر مقایسه نکنید زیرا ما تفاوتی با دیگر تیم ها داریم. من بابت این نتیجه ناراحت هستم اما تیم ما در یکی از بهترین لیگ ها شانس قهرمانی دارد.
 

بازیکنان من مانند دیگر تیم ها حرفه ای نیستند
3 بازیکن کاری جز فوتبال دارند و یکی از آنها پلیس است. بازیکنان دیگر تیم ها حرفه ای هستند اما بازیکنان ما این مشکلات را دارند. می دانم شما از حرف من شگفت زده شدید. نگاه شما به من نشان می دهد که شما شگفت زده شدید اما باید این موضوع را بدانید و این اتفاق یک واقعیت است. من باید از بازیکنان و تیمم محافظت کنم. امیدوارم همه شما خبرنگاران را در همه بازی ها ببینم.

دیدگاه‌ها