کد خبر : 1399069 | 09 اسفند 1395 ساعت 10:48 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب روزنامه عربستانی 

مجیدی، تقی پور، کاظمی و ... در ترکیب استقلال

یکی از معتبرترین روزنامه های ورزشی سعودی امروز در صفحه اینفوگرافی ویژه بازی التعاون با استقلال اشتباه عجیبی در معرفی ستاره های حریف مرتکب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیه به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه های ورزشی عربستان در آستانه بازی امشب التعاون با استقلال در صفحه اینفوگرافی اشتباهات محرزی در معرفی ستاره های حریف ایرانی داشت تا جایی که چند بازیکن سابق و بازنشسته را در ترکیب اصلی مامور مهار بازیکنان اصلی تیم سعودی دانست.


در گزارش سراسر اشتباه روزنامه الریاضیه آمده است:« فرهاد مجیدی، حسین کاظمی و ابراهیم تقی پور بازیکنانی هستند که در بازی امشب به عنوان یار مستقیم نفراتی همچون سان مارتن، آلسانه ان دیائه و ریکاردو ماچادو به میدن خواهند رفت!». نویسنده این روزنامه کاملا از اطلاعات به روز اردوی استقلال بی اطلاع بود و مشخص نیست بر چه اساسی از این نام ها در صفحه اینفوگرافی خود استفاده کرده است.


نکته جالب این که روزنامه عربستانی از امید نورافکن جوان اول این روزهای اردوی استقلال و صاحب پیراهن شماره 24 به عنوان ستاره این تیم در مصاف امشب با التعاون نام برده و جنگ او با لوسیانو سان مارتن را تعیین کننده سرنوشت جدال دو تیم در مسقط دانسته است.

 

 

1183714

دیدگاه‌ها