کد خبر : 1398015 | 04 اسفند 1395 ساعت 18:53 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی: برابر الهلال می‌توانستیم برنده باشیم

مدافع راست بدشانس پرسپولیس که دیدار تیمش برابر الهلال را به دلیل مسمومیت از دست داد، سرخپوشان را شایسته پیروزی در اولین جدال آسیایی‌اش دانست.

ماهینی: برابر الهلال می‌توانستیم برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی، مدافع ملی پوش سرخپوشان که در دیدار برابر الهلال به دلیل مسمومیت قادر به همراهی این تیم نبود با تشکر از هواداران این تیم گفت: قبل از هرچیز می خواهم از هواداران به خاطر اینکه در این یک روز به طرق مختلف پیگیر حال من بودند تشکر کنم و این محبت های آن ها همیشه جلوی چشم ما است.


وی در ادامه صحبت‌هایش با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: من شب قبل از بازی هم مشکلی نداشتم وهمه چیز خوب بود ولی صبح با درد زیادی در ناحیه شکم ومشکلات گوارشی بیدار شدم. کادر پزشکی هم تلاش زیادی کرد تا وضعیت بهتری پیدا کنم ولی به بازی نرسیدم اما الان همراه سایر بچه ها برای بازی با الوحده آماده می شوم.


مدافع پرسپولیس که این روزها به آچار فرانسه تیم شهره شده است درباره بازی با الهلال و نتیجه تساوی در آن گفت: در چنین رقابت هایی همیشه بازی اول دشواری های خاص خودش را دارد به ویژه وقتی که مدعیان اصلی هم در روز اول روبروی هم قرار بگیرند. بچه ها همه تلاش خود را انجام دادند وهمه دیدند که می توانستیم برنده باشیم ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم. ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم و به این هدف نزدیک شدیم ولی یک امتیاز در روز اول هم می تواند خوب باشد. امیدوارم دربازی های بعدی امتیاز های لازم را بدست بیاوریم.

 

دیدگاه‌ها