کد خبر : 1397901 | 04 اسفند 1395 ساعت 12:44 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

حسن یزدانی: باروز رجز بخواند اما ...

آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان گفت: شکست در جام جهانی را فراموش کرده‌ام چون به هر حال کشتی برد و باخت دارد.

حسن یزدانی: باروز رجز بخواند اما ...

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در مورد حمایت هنرمندان و ورزشکاران از او پس از شکست مقابل دیوید تایلور آمریکایی در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه، اظهار داشت: از همه کسانی که چه در فضای مجازی و چه به صورت تلفنی از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم و دست این عزیزان را می‌بوسم.



وی ادامه داد: من نمی‌خواهم شکستم را توجیه کنم. کشتی برد و باخت دارد و در واقع ورزش انفرادی همین است. در کرمانشاه باختم اما ان‌شاءالله در مسابقات آینده، نتایج بهتری کسب می‌کنم.



آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا این شکست ممکن است روی عملکرد آینده او تأثیر منفی بگذارد، گفت: خیر، حتماً حکمتی در این شکست بوده است. تمرکز خود را روی مسابقات بعدی می‌گذارم. این شکست را فراموش کرده‌ام چون همان‌طور که گفتم کشتی برد و باخت دارد. اگر شکست را فراموش نکنیم، نمی‌توانیم روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم.



یزدانی با اشاره به عملکرد محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان کرد: او عملکردی عالی داشته است. همان‌طور که مشاهده کردید ثمره زحمات او را در جام جهانی دیدیم.



وی در مورد صحبت‌های جردن باروز مبنی بر اینکه یزدانی را در فینال المپیک 2016 ریو شکست می‌دادم، گفت: به هر حال او چنین طرز تفکری دارد. باروز بیرون از تشک می‌توان رجزخوانی کند اما همه چیز وسط تشک کشتی مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها