کد خبر : 1397780 | 03 اسفند 1395 ساعت 20:21 | 71.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیاز: مهم نباختن به پرسپولیس بود

سرمربی الهلال عربستان شکست نخوردن برابر پرسپولیس را با اهمیت می‌داند.

دیاز: مهم نباختن به پرسپولیس بود

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس مساوی را نتیجه‌ای عادلانه دانست و گفت: این بازی بالا و پایین زیادی داشت اما حالا دیگر به آن فکر نمی‌کنم و در اندیشه پنج مسابقه دیگر گروهی هستیم تا به موفقیت برسیم.
 

او ادامه داد: تنها هدف ما برابر پرسپولیس کسب پیروزی بود و برای آن آمادگی داشتیم چراکه می‌خواستیم با شکست حریفمان موجب شادی هواداران‌مان که امشب حمایت خوبی از ما داشتند، شویم ولی این مساوی هم نتیجه بدی نبود و به تماشاگران قول می‌دهیم در بازی‌های بعد نتایج بهتری کسب کنیم.


سرمربی الهلال ضمن تشکر از هواداران‌شان برای پشتیبانی خوبی که برابر پرسپولیس داشتند، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود چون سرعت بالایی داشت و تیم‌ها بسته بازی می‌کردند اما دوست داشتیم برد را به هواداران هدیه کنیم که اینطور نشد.


دیاز با تاکید بر اینکه به فکر پیروزی در پنج مسابقه آینده هستیم، گفت: همه تیم‌های گروه به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هستند و تمام بازی‌هایشان حیاتی است که به همین دلیل لازم است ما با تمرکز بالاتری به کارمان ادامه دهیم؛ با اینکه به پیروزی نرسیدیم اما مهم نباختن به پرسپولیس بود که آن را انجام دادیم.


او تصریح کرد: برخی بازیکنان ما در حد و اندازه خودشان نبودند که عذرخواهی‌شان را می‌پذیریم.


سرمربی الهلال عربستان در خصوص داوری بازی با پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری در تمام بازی‌ها رخ می‌دهد و از آن ناراضی نیستیم.

دیدگاه‌ها