کد خبر : 1397736 | 03 اسفند 1395 ساعت 18:02 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

دست خالی گیتی پسند از سفر به تبریز

پرونده رقابتهای معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار وشکست گیتی پسند و مس و تاسیسات و تساوی فینال پایین جدول بسته شد.​​​​​​​

دست خالی گیتی پسند از سفر به تبریز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خانه فوتسال، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال که به علت ارتحال ملکوتی ایت اله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاده بود از ساعت ١٦ امروز، سه شنبه در هفت شهر اغاز شد و چهارده تیم لیگ برتری یک گام به انتهای مسابقات لیگ هجدهم نزدیکتر شدند. در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این رقابتها می خوانیم:

 

 

دبیری تبریز ٧ - گیتی پسند اصفهان ٥


*گلزنان: فرهاد فخیم ٤ و علیرضا عسگری و جواد اصغری مقدم و حمید احمدی ( دبیری )، احمد اسماعیل پور ٣ و لوکاس و مورنو( گیتی پسند)

 

در حساس ترین دیدار هفته تیم های مدعی دبیری و گیتی پسند اصفهان در تبریز به مصاف هم رفتند. تیم گیتی پسند که با خوش اقبالی بابت این تعویق بازی در هفته هفدهم از دو بار سفر به تبریز راحت شد و یک هفته میهمان تبریزی ها بود تا هر دو بازی اذربایجانی خود را در یک سفر انجام دهد، پس از شکست مقابل مس و اتفاقات و حواشی بعد از ان به سه امتیاز بازی خیلی نیاز داشت اما تبریزی ها هم اخرین بخت خود برای ادامه رقابت را در کسب همین سه امتیاز خانگی در دیدار رو در رو می دانستند. همین عامل سبب شد تیم دبیری بازی را هجومی اغاز کرده و به گل اول بازی دست یابد ولی شاگردان با تجربه لک توسط اسماعیل پور به گل تساوی رسیدند. اما این پایان کار نبود و در همان نیمه تیم دبیری که از حمایت هوادارنش هم بهره میگرفت بار دیگر به گل رسید تا با حساب دو بر یک فاتح نصف بازی باشد. در شروع نیمه دوم دبیری ٢ گل دیگر زد و اسماعیل پور دو بار دیگر پاسخ داد تا فاصله یک گل همچنان باقی بماند. در ادامه شاگردان اصغری مقدم به یک باره کار را تمام کردند و با زدن گل پنجم نظم تیمی گیتی اسند را بر هم زدند و به گل بعدی هم رسیدند اما بار دیگر اصفهانی ها به خود امده و دو گل بزنند تا باز هم اختلاف به حداقل برسد. اما باز هم فخیم ستاره دبیری باز هم گل زد تا در نهایت این تیم  با حساب ٧-٥ برنده باشند و سهم سفر گیتی پسند به تبریز تنها دو شکست تلخ باشد. با این حساب دبیری با ٥٠ امتیاز به رده دوم جدول بازگشت ولی گیتی پسند همچنان با ٥٤ امتیاز امید اول قهرمان باقی ماند.

 

 

فرش ارای مشهد یک - مس سونگون ورزقان یک


*گلزنان: شهرام شریف زاده ( فرش ارا )، میثم خیام ( مس ) 

 

تیم رده دومی مس سونگون ورزقان بعد از برد گیتی پسند در هفته گذشته این بار در مشهد بود اما چشمش به نبرد همشهری اش با گیتی پسند بود. هواداران مس هم در این هفته بازی دبیری را پوشش می دادند. در مشهد فرش ارا رقیب اسانی برای هیچ تیمی نبوده و مسی ها هم در این بازی نتوانستند زود بر بازی تسلط یابند تا رقابت پایاپای دو تیم بدون رد و بدل شدن گل در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم هم رقابت برابر دو تیم ادامه داشت و حساسیت بازی بر مس اثرگذاشته بود تا فرشی ها بهتر بازی را در اختیار داشته باشند اما هر دو تیم در گلزنی ناکام باشند تا در نهایت میثم خیام بتواند قفل دروازه ها را بگشاید و مس را پیش بیاندازد. در ادامه سوپرگل شهرام شریف زاده بار دیگر این رقابت حساس را به تساوی کشاند. در سه دقیقه پایانی تیم مس که می دانست یک امتیاز به دردش نمی خورد روی به پاورپلی اورد اما این تلاش مسی ها هم نتیجه نداد و در فاصله دو ثانیه به پایان بازی فرش ارا توسط سروری به گل رسید اما داور مسابقه به علت اعتراض مسی ها به تمام شدن زمان بازی هنگام زدن گل بازی را با تساوی به اتمام رساندند. با این وجود مس بهترین فرصت برای نزدیک شدن به قهرمانی را از دست دهد. این چندمین بار در این فصل است که رده دوم جدول بین دبیری ، مس و تاسیسات دست به دست می شود و تیم رده دوم به محض رسیدن به این رتبه با توقف جایگاهش را به دیگری می سپارد و تیم گیتی پسند بیشترین سود را از این اتفاق می برد.

 

 

شهرداری ساوه ٣ - تاسیسات دریایی تهران ٢


*گلزنان : اسماعیل وطن خواه ٢ و علی مروتی  ( شهرداری )، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی ( تاسیسات دریایی )

 

در ساوه تیم آماده شهرداری ساوه در ادامه نتایج خوب خود که با بازی خوب تیم هم همراه است، مقابل تاسیسات دریایی و کوه مشکلات این تیم قرار گرفت. شمسایی و یارانش محمود خوراکچی، مربی پیشین شهرداری ساوه را که دو فصل پیش با هدایت این مربی به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، را با خود همراه داشتند و این مسئله بر حساسیت بازی هم می افزود. شهرداری ها بعد از غلبه بر دبیری در هفته گذشته مقابل تاسیسات هم بازی را خوب اغاز کردند و در پایان نیمه اول با حساب دو بر یک از میهمان پیش افتادند و برنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم تیمها خیلی سخت به دروازه حریف می رسیدند تا انکه ابوالقاسم عروجی گل تساوی را وارد دروازه شهرداری کرد و بازی به اوج حساسیت رسید. در ادامه باز هم وطن خواه برای شهرداری گل زد تا کار تاسیسات تمام شود. شهرداری با این برد کار را برای یاران شمسایی بحرانی تر از قبل کرد و خود در رده ششم محکم و استوارتر از قبل قرار گرفت.

 

 


توسعه الوند قزوین ٢ - حفاری اهواز ٤


*گلزنان: حامد عبدالهی و حسن محمدی ( توسعه الوند )، شهاب طالبی و فرهاد توکلی ( حفاری )

 

تیم فانوس به دست توسعه الوند قزوین در هفته هفدهم به دنبال کسب امتیاز در نبرد خانگی مقابل حفاری اماده بود. الوندی ها نیک می دانستند باخت در خانه در این هفته حساس به منزله از دست رفتن اخرین امیدشان است و بازی را با انگیزه اغاز کردند و هر چند توانستند به حفاری گل بزنند اما تیم اماده و با تجربه حفاری که به تازگی مدعیان جدول یعنی مس و تاسیسات را شکست داده بود، در نیمه اول دو گل زد تا کار قزوینی ها در نیمه دوم دشوار شود. در نیمه دوم هم روند بازی تکراری بود و حفاری ها به دنبال حفظ نتیجه و افزایش فاصله بودند و میزبان عاجزانه به دنبال گل بود. تلاش دو تیم در نیمه دوم به سود حفاری بود و این تیم باز هم دو گل زد و یک گل خورد تا حفاری با ٤٨ امتیاز به رده سوم حدول صعود کند و با توجه به بازی رودررو با گیتی پسند در هفته پایانی حتی امیدوار به قهرمانی باشد. تیم قزوین هم خوش شانس بود که بازی تیمهای پایین جدولی برنده نداشت و هنوز باریکه امیدی برایش باقی مانده است.

 

 

دانشگاه ازاد تهران٣ - آذرخش بندرعباس ٤


*گلزنان: بهروز جعفری و مصطفی ظریفیان و گایو( دانشگاه ازاد)، میلاد چراغی و مصطفی طیبی ٢ و محمد بنی اسدی ( آذرخش )

 

با وجود برگزاری رقابت حساس دبیری و گیتی پسند شاید بتوان عنوان حساس ترین دیدار هفته را به رقابت تیم های دانشگاه ازاد تهران و آذرخش بندر عباس نسبت داد. دو تیم یازده و دوازده امتیازی در رده دوازدهم و سیزدهم لیگ روی پل سقوط مبارزه می کردند و هر تیمی می توانست با نهیب رقیب به گودال دسته اول سقوط کند. رقابت پنجه به پنجه دو تیم دیدنی بود اذرخشی ها می خواستند در خانه حریف کار وا تمام کنند اکا دانشگاه ازاد پس ازیک برد و یک تساوی ارزشمند منقلب شده بود و راضی به رده سیزدهم نبود. شاگردان قاضی در نیمه اول این دیدار دو بار از حریف بندری پیش افتادند اما هر بار تیم جنوبی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. تا نیمه اول بدون برنده به اتمام برسد. در نیمه دوم بازی بسیار حساس دو تیم دیدنی بود و میزبان برای سومین بار از حریفش پیش افتاد ولی باز هم اذرخشی ها کار را به تساوی کشاندند. بندری ها در دقیقه پایانی یک بار دیگر گل زدند تا گام بلندی برای بقا بردارند

 

 

ارژن شیراز٧ - مقاومت البرز یک


*گلزنان : مصطفی رحمانی ٢ و جعفر نجفی ٢ و فرهاد کشاورز و میثم برمشوری و بابک سهرابی ( ارژن )، علی ابوالقاسمی ( مقاومت) 


در بکی از بازی های بی تاثیر هفته هم ارژن شیراز میزبان مقاومت البرز بود. هرچند روی کاغذ هنوز مقاومت می تواند تیم سقوط کننده لیگ باشد اما در عمل تا حد زیادی هر دو تیم به بقا دست یافته اند و این از حساسیت کار کم می کرد. اما میزبان شیرازی در این هفته ها روزگار بهتری دارد و توانست با استفاده از شرایط میزبانی در همان نیمه اول با حساب سه بر یک برنده باشد و تا حدی به سه امتیاز بازی نزدیک شود. در نیمه دوم هم شیرازی ها موفق شدند اختلاف را افزایش دهند تا در نهایت با حساب ٧-١ برنده شده و با ٢٦ امتیاز رتبه دهم جدول را برای خود تضمین کنند. 

 

 

یاسین پیشرو قم یک - شهروند ساری ٢


*گلزنان: ( یاسین پیشرو )، مرتضی عظیمایی و علی کیایی( شهروند )

 

در دیگر بازی بی تاثیر هفته هم تیم یاسین پیشرو میزبان شهروند ساری بود. بازی دو تیم هم مانند وضعیت جدول تیمها ارام بود و هیچ تیمی نتوانست در نیمه اول به گل برسد. شاید حساس ترین بخش بازی حضور رعدی با شهروند مقابل تیم سابقش و حیدریان با یاسین برابر یکی از تیمهای قبلی اش بود. در نیمه دوم هم این نبرد نزدیک ادامه داشت تا انکه عظیمایی با تجربه گل اول را برای شهروند به ثمر رساند. قمی ها در پاسخ به این گل بیکار نماندند و توسط محمد کرمانی که مدتها بود گلزنی نکرده بود به گل تساوی رسیدند. اما در دقایق پایانی شهروند باز هم به گل رسید تا فرصتی برای جبران نمانده و سه امتیاز بازی به حساب شهروند واریز شود.

دیدگاه‌ها