کد خبر : 1396773 | 30 بهمن 1395 ساعت 10:32 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند - ولفسبورگ

دو تیم دورتموند و ولفسبورگ، امروز در دیداری حساس در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دورتموند - ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توخل در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که با 34 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و یک امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارند. آنها مقابل دارمشتات برای یازدهمین بار در طول فصل امتیاز از دست دادند که یک بار از کل امتیاز از دست دادن های فصل گذشته بیشتر بوده است. آنها قادر به رسیدن به 78 امتیاز که فصل گذشته موفق به رسیدن به آن شدند نخواهند بود. در سوی دیگر، ولفسبورگ این فصل روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با 22 امتیاز از 20 بازی در رده چهاردهم قرار گرفته است و تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

 

1181557

 

 

 دورتموند با دو شکست متوالی پا به این دیدار خواهد گذاشت و ولفسبورگ که شرایطی مشابه دورتموند داشته و 3 شکست پیاپی به ثبت رسانده، در بازی آخر خود موفق به کسب پیروزی شده تا با روحیه بهتری برای این تقابل دشوار آماده شود. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای دورتموند و 2 پیروزی برای ولفسبورگ به ثبت رسیده است.

 

اشکان دژاگه، هافبک ولفسبورگ که در نیم فصل به این تیم پیوسته، پس از صدور کارت بازی اش منتظر اولین بازی برای این تیم است و این احتمال وجود دارد مقابل دورتموند دقایقی به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1181555

دیدگاه‌ها