کد خبر : 1396617 | 29 بهمن 1395 ساعت 17:04 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست مونیخ، آخرین میخ تابوت ونگر بود؟

حضور آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال برای فصل آینده پس از شکست تحقیرآمیز چهارشنبه شب مقابل بایرن مونیخ به نظر زیر سوال رفته است.

شکست مونیخ، آخرین میخ تابوت ونگر بود؟

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان آلمان در خانه موفق شد 5-1 توپچی ها را شکست دهد و تقریبا حضورش در مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کند حتی با وجود اینکه بازی برگشت در لندن برگزار خواهد شد. در زیر، سوال های اصلی پس از کابوس آرسنال در باواریا را مطرح می‌کنیم.

 

چرا اوضاع در مونیخ به هم ریخت؟

 

در بین دو نیمه، 3 هزار هوادار آرسنال که به همراه تیم به مونیخ سفر کرده بودند، به شدت در حال تشویق تیم بودند. آرسنال که گل اول را دریافت کرده بود، توسط الکسیس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و از یک شکست سنگین در نیمه اول جلوگیری کرده و امیدوار باشد. با این حال، هیچکدام از بازیکنان بزرگ این تیم نتوانستند کار خاصی انجام دهند. اوزیل بار دیگر در زمین محو بود. گرانیت ژاکا در خط میانی کاری انجام نمی‌داد و دفاع پس از مصدومیت لورن کوشیلنی در دقیقه 49، ضربه سختی خورد، 3 گل در 14 دقیقه پس از خروج کاپیتان.

 

1181084

 

 

آیا واقعا دوره پایانی ونگر فرا رسیده؟

 

در مورد ونگر در بین هواداران آرسنال دو دستگی شدیدی وجود دارد. بعضی از آن ها به سرمربی خود که 20 سال از حضورش در این تیم می‌گذرد وفادار هستند و بعضی به دنبال تغییر. نتیجه روز چهارشنبه، آتش خشم کسانی که معتقدند سرمربی 67 ساله باید از این تیم برود را برافروخت و آنها معتقدند که در تابستان ونگر باید تیم را ترک کند. حتی بعضی شاگردان سابق ونگر هم از نتیجه رقم خورده در آلیانز آره نا تعجب کرده اند. مارتین کیون و لی دیکسون در کنار یان رایت از منتقدین ونگر و خواهان جدایی او هستند.

 

پس از این چه اتفاقی برای توپچی ها رخ خواهد داد؟

 

 در حالی که دو بازی پیش از دیدار در آلمان را با شکست پشت سر گذاشته بودند، آرسنال امیدوار است در جام حذفی به موفقیت برسد. با این حال برای رسیدن به این هدف باید مقابل تیم ساتون که در هیچ لیگی عضویت ندارد، روز دوشنبه در گاندر گلین لین به میدان بروند. ونگر که با 6 قهرمانی از موفق ترین مربیان در جام حذفی است، احتمالا تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

 

1181424

 

 

ولی آرسنال تیم خوبی است، نه؟

 

 در روز خوبشان، توپچی ها می‌توانند نمایشی درخشان و چشمگیر داشته باشند. آنها حتی این فصل 3-0 چلسی را شکست دادند. مشکل این است که بازیکنان این تیم به صورت انفرادی درخشان هستند و در بازی های مهم ، نام های بزرگ نمی‌توانند کنار هم نمایش خوبی داشته باشند. اوزیل در این زمینه بیش از دیگران مقصر است، حتی با وجود اینکه هیچ بازیکن آرسنال نمی‌تواند ادعا کند در مونیخ عملکرد متوسطی داشته است.

 

1181425

 

 

چه کسی تیم را در این شرایط نجات می‌دهد؟

 

پاسخ دادن به این سوال دشوار است زیرا آرسنال رهبر قاطعی در زمین ندارد که بتواند به او تکیه کند. کوشیلنی شاید بهترین گزینه باشد در حالی که پتر چک باتجربه که می‌توانست کمک زیادی به تیم کند، در آلمان نیمکت نشین بود و ونگر، دیوید اوسپینا را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

روی کین که به عنوان کارشناس در شبکه ITV ظاهر شده بود، معتقد بود که با دیدن بازوبند بر بازوی کیران گیبس، کار آرسنال را تمام شده می‌دانستند. ونگر هنوز نتوانسته ژنرال هایی مثل تونی آدامز و پاتریک ویرا را برای تیمش در زمین پیدا کند.

دیدگاه‌ها