کد خبر : 1396066 | 27 بهمن 1395 ساعت 16:05 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

پانوچی:

یک یورو روی برد ناپولی بر رئال شرط می بندم

کریستین پانوچی، مدافع راست ایتالیایی سابق رئال مادرید، میلان و رم، امید زیادی به پیروزی ناپولی در بازی امشب مقابل رئال ندارد.

یک یورو روی برد ناپولی بر رئال شرط می بندم

به گزارش "ورزش سه"، امشب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رئال در برنابئو میزبان ناپولی است و برای اینکه در بازی برگشت به مشکل برخورد نکند، نیاز به یک پیروزی قاطع برابر حریف ایتالیایی دارد. این در شرایطی است که ناپولی از اکتبر گذشته بدون شکست بوده است.

 

 

1180675

 

 

پانوچی که با رئال سابقه فتح لیگ قهرمانان در سال 98 را دارد، به مارکا گفت: «ناپولی فوتبال خوبی بازی می کند. آنها توپ را سریع به چرخش در می آوردند و رئال هم به بازی در چنین سطحی عادت دارد. برای ایتالیایی ها این بازی مثل یک فینال است. ناپولی تیمی جوان در اختیار دارد و کیفیت جوانان این تیم هم بسیار بالاست. رئال باید امشب خیلی مراقب باشد. البته واضح است که آنها شانس اول پیروزی و صعود به دور بعد هستند.»

 

شانس ناپولی برای برد در برنابئو: «واقعیت را بخواهید، معتقدم ناپولی شانس دارد ولی بسیار کم. بستگی دارد رئال بازی را چگونه شروع کند. رئال بازیکنان با تجربه زیادی در ترکیب خود دارد که بارها در چنین سطحی از رقابت ها بازی کرده اند؛ به همین خاطر من روی برد ناپولی فقط یک یورو شرط می بندم؛ ولی روی برد رئال، 100 یورو.»

دیدگاه‌ها