کد خبر : 1395993 | 27 بهمن 1395 ساعت 13:31 | 55.9K بازدید | 1 دیدگاه

هاشمی نسب: در دربی کسی به پاس های زیاد اهمیتی نمی‌دهد؛

پرسپولیسی‌ها بعد از گل روی ابرها بودند

مهدی هاشمی نسب، مربی تیم سیاه جامگان می گوید علیرغم تمام مشکلات موجود دنبال بهانه نیستند و امید زیادی به حفظ این تیم وجود دارد.

پرسپولیسی‌ها بعد از گل روی ابرها بودند

به گزارش "ورزش سه" مهدی هاشمی نسب مربی تیم سیاه جامگان در مورد مشکلات تیم سیاه جامگان و اینکه این تیم زمین تمرین ندارد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: "بله ما واقعا در این زمینه مشکلات زیادی داریم حتی نامه نگاری کردیم تا زمین ثامن را برای تمرین در اختیار ما قرار دهند که این کار را نکردند و هیچ زمین دیگری هم به ما ندادند. به هر حال ما با تمام این مشکلات ادامه می دهیم؛ واقعا شرایط سختی داریم ولی دنبال بهانه نیستیم و امید زیادی به حفظ تیم در مسابقات داریم."


مربی تیم سیاه جامگان در مورد لغو جلسه این تیم که قرار بود پیش از دیدار برابر تراکتورسازی برگزار شود، ادامه داد: "بله در جریان لغو این جلسه هستم ولی نمی دانم چه زمانی قرار است برگزار شود."


هاشمی نسب که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، در مورد این دیدار و نتیجه آن گفت: "بازی خوبی را شاهد بودیم. من و بیشتر مردم فکر می کردیم که پرسپولیس بتواند برنده این بازی باشد. البته این را هم می دانستم که این بازی ربطی به نتیجه ای که روی کاغذ پیش بینی می شود، ندارد و به هفته های گذشته هم ربطی پیدا نمی کند و فقط بحث روحی- روانی است که می تواند کمک کننده تیم باشد."


وی ادامه می دهد: "نه اینکه پرسپولیس در بازی های قبل کمتر گل خورده بود و نه خوب نتیجه نگرفتن استقلال در لیگ یا نظم تاکتیکی بهتر تیم پرسپولیس در این دیدار کمکی نکرد. می دانستم که این بازی دربی خاصی است. بازیکنان پرسپولیس بعد از گلی که در ابتدای بازی زدند انگار روی ابرها راه می رفتند و دیدید که استقلال چطور بازی را برگرداند و 3 گل زد. در دربی کسی به تعداد پاس های بیشتر و این مسائل اهمیتی نمی دهد و مهم ترین بحث، مسائل روحی- روانی است و استقلال نشان داد که شرایط روحی بهتری نسبت به حریف دارد."

دیدگاه‌ها