کد خبر : 1395848 | 26 بهمن 1395 ساعت 21:20 | 70K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو آیالا:

بارسلونا و گواردیولا به فوتبال ضربه زدند

روبرتو آیالا، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین و والنسیا معتقد است افکار گواردیولا در بارسا ضربه زیادی به فوتبال زده است.​​​​​​​

بارسلونا و گواردیولا به فوتبال ضربه زدند

 

به گزارش "ورزش سه"، آیالا در دوران حضور در جمع خفاش ها موفق شد دو بار فاتح لالیگا شود و مجموعا 115 بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت.

 

آیالا گفت: "بارسلونا تحت هدایت گواردیولا بهترین تیمی بود که من تا به حال دیده ام اما از جهتی آن ها به فوتبال نیز ضربه زیادی زدند.

 

سبک بازی بارسا باعث شد تا بسیاری از مدافعان بخواهند سبک بازی آنها را شبیه سازی کنند اما نه آنها مدافعان بارسلونا هستند و نه تیم آنها بارساست. مدافعان میانی و کناری یک تیم ابتدا باید به فکر دفاع کردن باشند و امنیت فاز دفاعی را تامین کنند".

 

 

1157407

 

 

روبرتو آیالا که در جام جهانی 2006 همبازی مسی جوان بود در مورد انتقادات از عملکرد او در تیم ملی گفت: "علیرغم پیشرفت سال به سال مسی در عرصه ملی، این صحبت ها او را آزار می دهد.

 

مشکل اصلی اینجاست که ما همیشه او را با دیگران مقایسه می کنیم اما نباید فراموش کرد که حالا ما مسی را در ترکیب داریم و باید از وجود او لذت ببریم. اگر مسی بد بازی کرد انتقادات طبیعی است اما همه ما روز بد داشته ایم. او شخصیت خاص خودش را دارد و نباید از او بخواهیم مثل مارادونا باشد زیرا مسی خودش است".

دیدگاه‌ها