کد خبر : 1395777 | 26 بهمن 1395 ساعت 16:18 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مودریچ: خدا را شکر فردا مارادونا بازی نمی کند

لوکا مودریچ امروز همراه زیدان در نشست خبری بازی فردا مقابل ناپولی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مودریچ: خدا را شکر فردا مارادونا بازی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا در برنابئو میزبان ناپولی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود. مارادونا، اسطوره باشگاه ناپولی نیز روز گذشته وارد مادرید شده تا حامی تیم محبوبش مقابل رئال باشد.

 

 

1180620

 

 

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال در آستانه دویستمین بازی خود برای کهکشانی ها گفت:« این یک رقم قابل توجه است. امیدوارم بازی های بسیار بیشتری هم برای رئال انجام دهم. در این مدت چه به لحاظ شخصیتی و چه ورزشی رشد کرده ام. حضور در رئال، کنار بازیکنان و مربیانی به این بزرگی، به پیشرفت شما کمک می کند. می خواهم سال های بیشتری در رئال بمانم.»

 

ناپولی:« آنها تیم خوب و باکیفیتی چه در حمله و چه در خط میانی هستند. مبارزه سختی در پیش داریم. باید مصمم و قوی بازی را شروع کرده و ضمن ارائه یک بازی خوب، نتیجه ای مناسب هم کسب کنیم.»

 

حذف مقابل سلتا در آخرین رقابت حذفی(کوپا دل ری):« این دو رقابت کاملا با هم متفاوت هستند. اینجا صحبت از لیگ قهرمانان است و ما باخت به سلتا را فراموش کرده ایم. نگاه ما رو به جلو است و می دانیم که بازی سختی برابر ناپولی در پیش داریم.

آنها ماه هاست که روند بدون شکست را طی می کنند. ما هم شرایط بسیار خوبی داریم. در خانه بازی داریم و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. امیدوارم فردا هیچ گلی هم دریافت نکنیم.»

 

 

1176954

 

 

مارادونا در مادرید:« بله، او را به خوبی می شناسم. آخرین بار مارادونا را در مراسم بهترین های فیفا دیدم. او یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. از حضور او در برنابئو خوشحال خواهیم شد و خدا را شکر که مجبور نیستیم مقابلش بازی کنیم. مارادونا یک شخصیت خوب و دوست داشتنی است.»

دیدگاه‌ها