کد خبر : 1395586 | 25 بهمن 1395 ساعت 21:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

گواردیولا در بایرن به اندازه بارسا موفق نبود

توماس توخل، سرمربی جوان دورتموند معتقد است سبک بازی بایرن زیر نظر گواردیولا به اندازه دوران هدایت بارسا زیبا نبود.​​​​​​​

گواردیولا در بایرن به اندازه بارسا موفق نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا بعد از جدایی از بارسا، سه فصل موفق را در بایرن سپری کرده و همه عنوان های داخلی را درو کرد اما در لیگ قهرمانان قادر به رسیدن به فینال نبود.

 

توخل گفت: "از نظر من سبک بازی بایرن تحت هدایت پپ با بارسای او متفاوت بود و بایرن به اندازه بارسلونا روان، هماهنگ و شاداب بازی نمی کرد. البته در ماه های ابتدایی تا حدودی این اتفاق رخ داده بود و به عنوان مثال در خاطرم است که دیدار بایرن برابر سیتی، نمایش این تیم مرا شگفت زده کرد و انگار در حفظ توپ و ریتم بازی آنها جریانی از موسیقی وجود داشت.

 

 

1180443

 

 

اما در ادامه آنها تلاش زیادی برای ارائه بازی بدون ریسک و به حداقل رساندن ایجاد خطر روی دروازه خود داشتند. گرچه آنها روند پیروزی های خود را بعد از شروع رویایی ادامه دادند اما نتوانستند به همان زیبایی بازی کنند.  

 

سبک بازی بایرن مونیخ در زمان پپ گواردیولا توام با برنامه ریزی فراوان، ایستا و بستن راه نفوذ حریفان بود. با استفاده از سیستم 1-4-1-4 ، ضدحمله در مقابل بایرن غیرممکن بود و آنها در امر گلزنی نیز موفق بودند اما دیگر بایرن در ارائه نمایشی دلفریب مانند بارسلونا ناتوان بود.

 

به یاد دارم که در یک دیدار بایرن با دو مهاجم که فکر می کنم مانژوکیچ و پیزارو بودند بازی کرد و این در حالی بود که گواردیولا در بارسا به علت استفاده از دو مهاجم بزرگ در ترکیب مورد اعتراض قرار گرفته بود".

دیدگاه‌ها