کد خبر : 1394966 | 23 بهمن 1395 ساعت 19:55 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دورتموند در خانه دارمشتات

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل دارمشتات با نتیجه 2-1 شکست خورد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول بوندس لیگا را از دست داد.

شکست دورتموند در خانه دارمشتات

به گزارش هوادار، در روزی که فرانکفورت، تیم سوم جدول، مقابل بایرلورکوزن شکست سختی را متحمل شد، دورتموندی ها می توانستند با برتری مقابل دارمشتات به رتبه سوم جدول برسند اما شاگردان توخل هم بازی را واگذار کردند و این فرصت عالی را از دست دادند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، دو موقعیت خوب گلزنی داشت اما واکنش های خوب رومن بورکی، مانع از باز شدن دروازه دورتموند شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این تیم میزبان بود که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کرد و سرانجام در دقیقه 21 به گل رسید. ترنس بوید بعد از یک حرکت عرضی عالی و پشت سر گذاشتن سه بازیکن حریف، با ضربه ای دقیق، بورکی را مغلوب کرد.

 

 

1179771

 

 

بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و دورتموندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند؛ از جمله در دقیقه 34 که ضربه مارکو رویس به تیر دروازه برخورد کرد.

 

حملات زردها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 44، رافائل گریرو گل تساوی را به ثمر رساند. روی پاس امره مور بود که گریرو با ضربه والی، توپ را به سقف دروازه کوبید و نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 

1179773

 

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

 

روند بازی به همین شکل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 67 دارمشتات به گل دوم رسید. روی پاس سیدنی سام، کولاک صاحب موقعیت شد و به راحتی بورکی را مغلوب کرد.

 

 

1179769

 

 

4 دقیقه بعد کولاک می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقایق پایانی تیم میزبان به خوبی توانست بازی را کنترل کند و موقعیت خاصی در اختیار حریف قرار نداد و بازی با نتیجه 2-1 به سود دارمشتات به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها