کد خبر : 1394927 | 23 بهمن 1395 ساعت 17:44 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

چرا استقلال باید از پیش بازنده باشد؟

جابر انصاری: شاید فردا سومین گلم را زدم

هافبک استقلال با پشت سر گذاشتن مصدومیتش امیدوار است فردا در بازی با پرسپولیس برای این تیم به میدان برود.

جابر انصاری: شاید فردا سومین گلم را زدم

جابر انصاری در مورد میزان مصدومیت خود به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر دوران مصدومیت من تمام شده و چند روزی است که با استقلال تمرین می‌کنم. بدنم در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم بتوانم در بازی با پرسپولیس به تیمم کمک کنم.


او ادامه داد: مصدومیت من تازه تمام شده و نمی‌دانم آقای منصوریان به من بازی می‌دهد یا نه ولی هرچند دقیقه‌ای که در ترکیب استقلال حضور داشته باشم تلاش می‌کنم به بهترین نحو وظایفم را انجام دهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


هافبک استقلال در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را از پیش برنده می‌دانند هم گفت: هیچ تیمی در دربی از پیش برنده نیست چراکه این بازی به دلیل حساسیت بالا به شرایط دو تیم قبل از بازی ربطی ندارد. اگر پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی گرفته ما هم در 4 بازی آخر خود برنده شده‌ایم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فردا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


انصاری در مورد شانس پیروزی استقلال هم می‌گوید: چرا ما نباید شانس داشته باشیم؟ تیم ما کوه انگیزه است و ما در بهترین فرم قرار داریم. مطمئنا فردا برای  پیروزی به میدان می‌رویم اما نتیجه مشخص نیست و همه چیز دست خداست.


هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند سومین گلش را به پرسپولیس بزند هم گفت: از خدایم است که این اتفاق بیفتد و شاید من هم به جمع 3 گله‌های دربی اضافه شوم. اگر بازی کنم مطمئنا اولین هدفم موفقیت استقلال است اما نمی‌شود کتمان کرد که گل زدن در دربی لذت خاص خودش را دارد.

دیدگاه‌ها