کد خبر : 1394811 | 23 بهمن 1395 ساعت 11:32 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: همسرم از سفرم به ایتالیا خوشحال نبود

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که همسرش از تصمیم او برای سفر به ایتالیا برای تماشا دیدار یوونتوس – اینتر خوشحال نبوده است.

کونته: همسرم از سفرم به ایتالیا خوشحال نبود

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری 3 بازی در مدت 7 روز، کونته به بازیکنانش استراحت داد و در همین دوره خودش نیز به ایتالیا سفر کرد تا بازی تیم سابقش مقابل اینتر را تماشا کند.  با این حال، همسر کونته، الیزابتا، از تصمیم آنتونیو برای سفر به ایتالیا ناراضی بوده و دوست داشته او در این فرصت در کنار فرزندانش وقت بگذراند.

 

آنتونیو در این رابطه گفت:" وقتی به همسرم گفتم که برای تماشای بازی یووه و اینتر به ایتالیا سفر می‌کنم، او خوشحال نبود. او به من گفت:« چرا؟ چرا با ما نمی‌مانی، با همسر و دخترت؟» گاهی سعی می‌کنم به او توضیح دهم که تماشای بازی دیگر تیم ها بخشی از کار من است ولی گاهی آسان نیست که در مورد انتخاب هایت به همسرت توضیح دهی، مخصوصا وقتی که یک روز مرخصی داری و به تماشای فوتبال می‌روی.

 

1175259

 

 

برای مثال یکشنبه من تمام بازی های تیم های منچستری را تماشا کردم و پس از آن دربی ایتالیا را دیدم ولی شور و انگیزه در فوتبال فوق العاده است. همسرم قبل از اینکه با من آشنا شود چیزی از فوتبال نمی‌دانست. همسر من و پدر و مادرش هیچگاه قبل از آشنایی با من فوتبال ندیده بودند و روز یکشنبه آنها به پیاده روی و دوچرخه سواری پرداختند."

 

کونته سپس به تمجید از داوید لوئیز پرداخت و گفت:" من از عملکرد او خیلی راضی هستم زیرا ارزش واقعی اش را نشان می‌دهد. برای او، چلسی و من خیلی مهم است. دوست دارم به بازیکنانم تاکید کنم که زمان زیادی طول می‌کشد که به یک بازیکن مهم تبدیل شوید و تنها یک دقیقه کافی است که همه چیز از دست برود.

 

1158922

 

خیلی مهم است که به همین روند ادامه داد، با تمرکز بالا بر هر بازی. بالاتر از همه، وقتی مدافع میانی هستید باید توجه ویژه ای به بازی داشته باشید زیرا هر لحظه باید پوشش دهید. باید حواستان جمع باشد که لحظه را درک کنید، هجومی باشید و جای دیگران را پر کنید.

دیدگاه‌ها