کد خبر : 1394330 | 21 بهمن 1395 ساعت 11:50 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی پیشرفته بدمینتون AOP در تهران تشکیل شد

همزمان با برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر ، اردوی پیشرفته AOP به مدرسی " محمد اندی " دبیر توسعه بدمینتون آسیا در تهران تشکیل شد.

اردوی پیشرفته بدمینتون AOP در تهران تشکیل شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، این اردوی پیشرفته برای نخستین بار است که برای بدمینتون بازان منطقه غرب آسیا در تهران برگزار خواهد شد که در آن بازیکنان شاخص و برجسته غرب آسیا در آن حضور یافته اند .

 

لازم به ذکر است که این اردوهای پیشرفته پیش از  این در کشور مالزی برگزار می گردیده که در این کمپ دو ملی پوش بدمینتون کشورمان حضور یافته اند.

 

خاطرنشان می گردد که امسال با رایزنی محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان با کنفدراسیون بدمینتون آسیا و اولین اردو بعد از مالزی در تهران در حال برگزاری می باشد.

 

در این اردوی پیشرفته بازیکنان جوان و نوجوان مورد ارزیابی مدرس آسیایی بدمینتون قرار خواهد گرفت و بازیکنان شاخص پس از آن به کمپ آموزشی پیشرفته برترینهای آسیا به کشور مالزی اعزام خواهند شد.

 

این اردوی پیشرفته به مدت 3 روز و زیر نظر کنفدراسیون بدمینتون آسیا در سالن اختصاصی هیات بدمینتون استان تهران ( سالن نشاط منطقه 19 ) برگزار می گردد.

 

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت بانوان از ساعت 8 صبح امروز ( پنج شنبه ) در محل کمپ این فدراسیون و با شرکت 45 بازیکن خارجی و داخلی در تهران آغاز شد.

 

در این پیکارها بدمینتون بازان به مدت چهار روز برای کسب مقام قهرمانی برابر هم پیکار خواهند کرد.

 

بدمینتون بازان 17 کشور خارجی (اندونزی، سوریه، افغانستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، پرتغال، هند، سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا، مالزی، قرانسه، لهستان، روسیه، عراق و نیجریه) به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان به رقابت می‌پردازند و جایزه 20 هزار دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه‌ها