کد خبر : 1392885 | 15 بهمن 1395 ساعت 19:22 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برابر تیم های ضعیف تر شکست خورده ایم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار فردا عصر تیمش در برابر هال سیتی صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: برابر تیم های ضعیف تر شکست خورده ایم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر باید از سد هال سیتی گذر کند تا همچنان امیدوار به ادامه فصل باشد.

 

دیدار برابر هال سیتی: "بازی های زیادی در مقابل این دست از تیم ها انجام داده ایم و سه شکست ما در مقابل همین تیم هایی بوده که به نظر شما ضعیف تر از ما هستند. در دیدارهایی برابر برنلی، سوانسی و بورنموث همین ذهنیت وجود داشت اما در برابر این تیم ها شکست خوردیم.

 

تحت هر شرایطی معمولا یک تیم چند بازی را در طول فصل شکست می خورد و به همین دلیل هیچ تیم بدون باختی در جدول دیده نمی شود. هال سیتی در حاضر در رتبه یکی مانده به آخر جدول قرار دارد اما وقتی بازی های این تیم را ببینیم چنین حسی به شما دست نمی دهد و همین موضوع بیانگر دشواری کار ما برابر این تیم است. همه افرادی که دیدار اواسط هفته قبل هال سیتی برابر من یونایتد که به تساوی بدون گل انجامید را دیدند، می دانند که روش بازی این تیم چگونه است".

 

 

1171987

 

 

شرایط لیورپول در جدول: "شاید همه به دنبال دادن تضمین هستند اما من قادر به انجام چنین کاری نیستم و نباید فراموش کرد بازی های زیادی تا پایان باقی مانده و ما می توانیم پیروزی های خود را افزایش دهیم.

 

همه شما بهتر از من از شرایط لیورپول در سالهای اخیر باخبر هستید. زمانی که من کار خود را در لیورپول آغاز کردم همه امیدوار بودند شرایط این تیم بهبود پیدا کند که این اتفاق نیز رخ داد اما در فوتبال مشکل اینجاست که بقیه رقبا نیز خواب نیستند و برای بهتر شدن تلاش می کنند".

 

دیدگاه‌ها