کد خبر : 1392863 | 15 بهمن 1395 ساعت 17:57 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته بیست و یکم لیک برتر فوتسال

گیتی پسند از پس دانشگاه آزاد برنیامد

هفته بیست و یکم لیک برتر فوتسال ایران با برد مس سونگون در بازی بزرگ هفته و تساوی بالا و پایین جدول رده بندی پیگیری شد.

گیتی پسند از پس دانشگاه آزاد برنیامد

به گزارش "ورزش سه" از خانه فوتسال، قطار پرهیجان لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هجدهم خود رسید و ۱۴ تیم لیگ برتری همچنان در تکاپو ورقابت نزدیک برای رسیدن به اهداف خود به سر می برند. از ساعت ۱۶ امروز، هفته بیست و یکم لیگ برتر با ۵ بازی همزمان ادامه یافت که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این رقابت ها می خوانیم.

 

دانشگاه آزاد تهران ۳ – گیتی پسند اصفهان ۳

گلزنان:  بهروز جعفری و هادی بافنده و دانیال گیویلی ( دانشگاه ازاد)، مهدی جاوید ۲و مورنو (‌گیتی پسند اصفهان)

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در تهران با تیم دانشگاه آزاد این شهر مصاف می کرد. شاگردان لک با روحیه مناسب از صدرنشینی به فکر برتری در این دیدار و افزایش فاصله با تعقیب کنندگانی بودند که باید رودر رو جدال می کردند. در این دیدار گیتی پسندی ها با ملی پوشان با تجربه خودشان از همان ابتدا بر بازی سوار شده و توانستند در ابتدای بازی توسط جاوید به ۲ گل برسند و با وجود تک گل بهروز جعفری، برده به رختکن بروند. در نیمه دوم هم اصفهانی ها بازی را بهتر اغاز کردند و توسط مورنوی برزیلی اختلاف را افزایش دادند اما خیلی زود دانشگاه آزادی ها گل دوم را زدند تا بازی همچنان در نیمه دوم حساس و نزدیک دنبال شود. در اواخر بازی گیویلی جوان برای دانشگاه در این دیدار حساس گلزنی کرد تا تیم پرمهره گیتی پسند با ۵۰ امتیاز مقابل تیم ۴ امتیازی لیگ متوقف شود  با این نتیجه همچنان گیتی پسند ۶ امتیاز از تیم مس بالا تر خواهد بود اما رقابت های سخت تیم اصفهانی در ادامه مسابقات کار را برای این تیم دشوار خواهد کرد.

 

مس سونگون ورزقان ۳ – تاسیسات دریایی تهران ۲

گلزنان سووفات و بلو ۲ (مس)، تاینان داسیلوا (‌گل بخودی)‌ و محمد شجری ( تاسیسات دریایی)

در حساس ترین دیدار هفته تیم مس سونگون باید با شمسایی و یاران با تجربه اش رقابت می کرد. تیم های اول و دوم جدول در فصل گذشته در حالی به میدان می رفتند که به خوبی می دانستند برنده نشدن در این بازی به معنای پایان رویای کمرنگ قهرمانی خواهد بود. در این دیدار مسی ها توانستند با استفاده از شرایط میزبانی و روحیه خود بازی را با گل زده آغاز کنند اما تاینان برزیلی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم هرچند شاگردان شمسایی بازی را بهتر آغاز کردند و با زدن گل در شرایط برد قرار گرفتند اما بلو دو بار برای تیم افضل گلزنی کرد تا تیم مس فاتح دیدار بزرگ هفته لقب گرفته و با ۴۵ امتیاز همچنان اندک امیدی به قهرمانی داشته باشد. در سوی مقابل وحید شمسایی بعد از سه فصل متوالی قهرمانی در فوتسال ایران، باید ناکامی در تکرار این اتفاق را بپذیرد و شاهد ادامه رقابت بین تیم های مدعی باشد؛ بدین ترتیب وحید دوبله سوبله، چوبله نشد.

 

توسعه الوند قزوین یک – ارژن شیراز ۵

گلزنان: حسن محمدی (توسعه الوند)، میثم برمشوری ۳ و محمد بیضایی نژاد و مصطفی رحمانی (‌ارژن)

در قزوین تیم انتهای جدولی توسعه الوند امیدوار بود در رقابت با تیم ارژن شیراز که هفته ها بود نتایج خوبی کسب نکرده امتیاز گرفته و به رده دوازدهم صعود کند. اما این بازی هرگز به کام شاگردان عبدالهی خوش نبود و در همان ابتدای بازی با ضربه پنالتی محمد بیضایی از حریف عقب افتادند و هر چند یک گل زدند تا در دقایقی رقابت حساس باشد، اما در بیشتر دقایق بازی یک بازنده بودند تا در خانه با نتیجه پرگل پنج بر یک شکست خورده و خیال آذرخش را به مدت یک هفته از حضور در منطقه بحرانی راحت کنند. ارژنی ها هم بعد از مدتها نتیجه گرفتند و با این برد روحیه بخش هم شرایطشان در جدول را بهبود بخشیدند هم آب سردی بر آتش حواشی پیرامون خود ریختند.

 

یاسین پیشرو قم ۲ – دبیری تبریز ۴

گلزنان : ناصر اطمینان و هاشم فرج زاده (یاسین پیشرو)، رشید قلی پور ۲ و علیرضا عسگری کهن و جواد اصغری مقدم (دبیری)

در قم تیم فوتسال دبیری تبریز بیشترین بهره را از ناکامی گیتی پسند و تاسیسات برد. شاگردان اصغری مقدم در حالی که در ۵ بازی اخیر خود تنها دو گل خورده بودند و با سه پیروزی متوالی شرایط خوبی داشتند به مصاف تیم یاسین پیشرو رفتند و در نیمه اول با بسته نگه داشتن دروازه خود و زدن دو گل راهی رختکن شدند. اما محمدرضا حیدریان با تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کرد در نیمه دوم بازی را برگرداند و با زدن دو گل کار را به تساوی کشید اما تیم با تجربه دبیری توسط خود مربی به گل رسید تا با زدن گل بعدی کار را برای یاسینی ها تمام کرده و در مکان سوم جدول و در فاصله ۷ امتیازی تا صدر جدول همچنان امیدوار بماند.

 

شهرداری ساوه ۹ – شهروند ساری ۳

گلزنان : محمد حسین کوهستانی ۲ و اسماعیل وطن خواه و مسلم اولادقباد ۳ و سعید تقی زاده ۲ و محسن شنوفی (شهرداری)، طاها مرتضوی و سعید بلباسی و علی ابراهیمی (شهروند)

تیم فوتسال شهرداری ساوه در خانه با همسایه اش در جدول رده بندی دیدار می کرد. شهروند و شهرداری دو تیمی که از ابتدای فصل در میانه جدول ثابت بوده اند در این هفته به امید تغییر در شرایطشان با هم دیدار کردند. در این رقابت شهرداری ها در همان نیمه اول به خوبی برتری خود را در خانه به رخ شاگردان رعدی کشیدند و با زدن سه گل که می توانست به عدد بالاتری هم تبدیل شود، برای حریف شاخ و شانه کشیدند. البته در ۲۰ ثانیه پایانی مرتضوی پنالتی برگشتی محمد طاهری را به گل تبدیل کرد تا شهروندی ها در نیمه دوم با روحیه مناسبتری پای به زمین بگذارند و توسط بلباسی اختلاف را به یک برسانند. اما خوردن گل چهارم شیرازه تیم شهروند را بر هم زد تا شاگردان محسن حسن زاده با اسایش خیال از به هم ریختگی شهروندی ها استفاده کرده و با زدن ۹ گل دو رده در جدول صعود کرده و به رتبه ششم برسند.

 

 

فرش آرای مشهد – مقاومت البرز

آخرین دیدار هفته بیست و یکم از ساعت ۱۷:۳۰ در مشهد به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی آغاز شده است.

 

پنج شنبه ۱۴/۱۱/۱۳۹۵

آذرخش بندر عباس یک – حفاری اهواز ۳

گلزنان: سعید رضوانی (‌آذرخش)، حسین سلطانی و احمد ملاعلی و فرید نمازی( حفاری)

همچنین تیم های آذرخش بندر عباس و حفاری اهواز در نخستین دیدار هفته عصر دیروز در بندر عباس به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم حفاری موفق شد با گلهای حسین سلطانی و احمد ملاعلی و فرید نمازی در برابر تک گل سعید رضوانی به برتری برسد.

دیدگاه‌ها