کد خبر : 1392293 | 13 بهمن 1395 ساعت 14:22 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

سالروز پیروزی در دربی مبارک هواداران

برانکو: به تغییر برنامه سازمان لیگ اعتراض نداریم

سرمربی پرسپولیس که خالق پیروزی 4 بر 2 برابر استقلال بوده، همزمان با سالروز دربی تاریخی 3 بر 2 سرخپوشان درباره این بازی و شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

برانکو: به تغییر برنامه سازمان لیگ اعتراض نداریم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز با تبریک سالروز پیروزی جالب توجه 3 بر 2 پرسپولیس برابر استقلال گفت: با توجه به اینکه امروز سالگرد پیروزی  3 بر 2 پرسپولیس در دربی تهران است، من این روز را به هواداران و بازیکنی که در آن مسابقه سه گل زد، تبریک می‌گویم.


وی با اشاره به صحبت‌های روز اخیر خود در رابطه با داوری گفت: متأسفانه برخی دوستان رسانه‌ای امانت‌داری نمی‌کنند و حرف‌های مرا به شکل دیگری انعکاس می‌دهند. من در مصاحبه روز گذشته خود گفتم که داوران حسشان این است که قضاوت خوبی داشته باشند، اما برخی رسانه‌ها از قولم نوشته بودند که داوران عملکرد خوبی ندارند.


برانکو با بیان اینکه بازیکنانش با آمادگی بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد و گفت: باید مراقب باشیم که انگیزه بازیکنانم بیش از حد نشده و به نوعی کاذب نشود. ما برای هر جلسه تمرین تیم‌مان برنامه متنوعی داریم. ما هر روز سعی می‌کنیم بهترین کار و هدف را در برنامه تمرینی خود داشته باشیم.


برانکو همچنین راجع به آخرین وضعیت سیدجلال حسینی گفت: امروز دیدید که سیدجلال چقدر خوب پا به پای بازیکنان تمرین کرد و هیچ مشکلی ندارد.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "آیا نسبت به تغییر زمان دیدار تیمش با تراکتورسازی اعتراض دارد یا نه"، گفت: این تصمیمی بوده که سازمان لیگ اتخاذ کرده و ما نیز اعتراضی به این مسئله نداریم. طبق برنامه قبلی خودمان را برای دیدار با تراکتورسازی آماده خواهیم کرد. می‌خواهیم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم و بعد از آن هم دربی را پیش‌رو خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها