کد خبر : 1392078 | 12 بهمن 1395 ساعت 17:23 | 95.2K بازدید | 6 دیدگاه

آمار خارق العاده مهاجم سابق پرسپولیس 

عباس‌زاده مرد باورنکردنی لیگ دسته اول

یکی از باهوش ترین گلزنان فوتبال ایران، با عملکرد خوب خود توانست رکورد فوق العاده ای به ثبت برساند، دو گل عباس زاده در دیدار اخیر هفتمین دبل وی در لیگ دسته اول محسوب می شود، او اکنون با 17 گل زده در صدر گلزنان قرار دارد.

عباس‌زاده مرد باورنکردنی لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائمشهر در بازی امروز خود به یک تساوی ارزشمند در خانه گل گهر سیرجان دست پیدا کرد، تک امتیازی که از روی شم بالای گلزنی محمد عباس زاده به دست آمد. 


مهاجم سال های دور قائمشهری ها که پس از درخشش در این تیم موفق شد خود را به جمع پرسپولیسی ها برساند، این روزها بازهم با تیم سابق خود می درخشد، عباس زاده که به دنبال عملکرد خوب خود در جمع سرخ پوشان پایتخت توانست به عنوان پدیده لیگ برتر انتخاب شود پس از دو فصل از این تیم جدا شد. او بعد از اینکه دوره ای در تیم راه آهن توپ زد، مجددا به جمع یاران سابق خود بازگشت و برای قائمشهری ها به میدان رفت. 


اما در دوره جدید حضور عباس زاده در تیم نساجی از ابتدای بازی های لیگ دسته اول، این مهاجم توانست عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد و با گل های فراوانی که برای تیمش به ثمر رسانده امتیازات زیادی را به حساب سرخ پوشان مازندرانی واریز کند. 


مهاجم سابق پرسپولیس با دو گلی که در دیدار امروز وارد دروازه حریف کرد توانست تعداد گل های خود را به عدد 17 برساند، او اکنون با 17 گل زده با اختلاف زیاد نسبت به دیگر مدعیان در صدر جدول گلزنان بایستد و یک بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از گلزن ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران مطرح کند. 


از نکات جالب عملکرد عباس زاده در دیدارهای لیگ فعلی، رکورد فوق العاده ای است که او به ثبت رسانده است، با وجود گذشت 22 بازی در بازی های لیگ دسته اول، عباس زاده موفق شده در 7 دیدار دبل کند و به نوعی در 7 بازی برای تیم نساجی 14 گل به ثمر برساند و با 3 گلی که در بازی های دیگر به ثمر رسانده تعداد گل های خود را به عدد 17 برساند. 


آقای گل لیگ دسته اول توانسته دروازه سه تیم مدعی را نیز باز کند، او در برابر تیم های سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل مهمترین گل های خود را به ثمر رسانده است. این سه تیم به همراه تیم های نفت مسجد سلیمان، ایران جوان بوشهر، خیبر خرم آباد، استقلال اهواز، فولاد یزد تیم هایی هستند که دروازه خود را توسط این مهاجم زهردار باز شده دیدند.

دیدگاه‌ها