کد خبر : 1391847 | 11 بهمن 1395 ساعت 16:42 | 48.5K بازدید | 1 دیدگاه

با چند قضاوت خوب فشار روی داوری کم می شود؛

حسینی: خداداد کار درستی انجام داد

مدافع سابق استقلال و پرسپولیس تهران معتقد است که داوران در حال حاضر تحت فشار هستند ولی قضاوت های خوب در هفته های پیش رو می تواند شرایط روحی آن ها را بهبود بخشد.

حسینی: خداداد کار درستی انجام داد

به گزارش "ورزش سه" میثم حسینی مدافع تیم سیاه جامگان در مورد دیدار برابر فولاد خوزستان و حواشی آن با خبرنگار "ورزش سه" گفتگو کرده است.


یک هفته دیگر می توانم بازی کنم
مدتی است که به دلیل مشکل زانو از شرایط مسابقه دور هستم و اکنون در تهران مراحل درمانی را پشت سر می گذارم.


می توانستیم 3 امتیاز را مقابل فولاد بگیریم
در مقابل فولاد هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم و یک گل هم زدیم که نمی دانم آفساید بود یا نه، ولی پذیرفته نشد. در نهایت هم بازی صفر بر صفر به پایان رسید.. در این بازی که همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد و در بازی با سایپا هم که انطور سه امتیاز بازی را از دست دادیم. ما در این بازی بیشتر از فولاد به سه امتیاز احتیاج داشتیم و اتفاقات بازی طوری رقم خورد که به هدف خود نرسیدیم.


خداداد کار درستی کرد
ببینید بحث بیرون کشیدن تیم نیست؛ هفته قبل در مقابل سایپا خلعتبری با دست توپ را جلو انداخت و گل زد که همه ایران دیدند. این هفته گل زدیم که آفساید گرفته شد. در صحنه پنالتی که به ضرر ما گرفته شد، داور چهارم را دیدم که به داور می گفت پنالتی نبود. خداداد شدیدا تحت فشار است و اگر من هم به جای او بودم همین کار را می کردم و فکر می کنم کار خداداد درست بود.


رسیدگی به داوران مناسب نیست
در هفته های اخیر داوران اشتباهات زیادی داشته اند؛ در بازی گسترش و پرسپولیس داور دو کارت می دهد و اخراج نمی کند؛ دو بازی ما با مشکلات داوری به پایان می رسد و .. آقای کامرانی فر هم می گوید که داوران تماس های مشکوک دارند و تهدید می شوند. البته من خودم همیشه از داوران حمایت کردم و معتقدم امکاناتی که در اختیار آن ها قرار دارد خیلی پایین است و رسیدگی مناسبی به این قشر نمی شود.


اشتباهات داوران باعث تحت فشار قرار گرفتن آن ها شده است
ولی متاسفانه داوران در هفته های اخیر خودشان کارهایی کرده اند که تحت فشار قرار گرفته اند و بازیکنان و تیم ها کاره ای نبوده اند. نمی دانم چرا این اتفاقات پشت سر هم و یک جور اتفاق می افتد و معمولا پنالتی گرفته می شود. دیروز هم آقای مهاجری سرمربی پدیده از این شرایط انتقاد داشت. ما که آخر قضیه برخورد توپ به دست را نفهمیدیم و حالا توپ به هر جا می خورد، پنالتی می گیرند.


با چند قضاوت خوب شرایط تغییر خواهد کرد
مطمئنا تمام داورهای لیگ انسان های شریفی هستند و فکر می کنم اشتباهات رخ داده سهوی باشد. فکر می کنم با چند قضاوت خوب شرایط تغییر خواهد کرد و روزهای خوب داوران مثل گذشته بازخواهد گشت. الان داوران مثل تیمی شده اند که چند هفته نتیجه نمی گیرد و همین موضوع آن تیم را تحت فشار قرار می دهد و با چند قضاوت خوب شرایط خوب خواهد شد.


بعضی بازی ها از 6 امتیاز هم فراتر می رود
شرایط برای تیم در هفته های اخیر به گونه ای رقم خورده که با تیم هایی بازی داریم که رقیبان ما هستند و بعضی بازی ها از 6 امتیاز هم فراتر می رود. فکر می کنم با همین درایتی که بچه های تیم در بازی با فولاد داشتند، می توانیم صبا را ببریم.

 

دیدگاه‌ها