کد خبر : 1391558 | 10 بهمن 1395 ساعت 16:28 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: از سیر صعودی استقلال خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید که آبی های تهرانی در مسیر پیشرفت قرار دارند و از روند مثبت این تیم خوشحالم.

پاشازاده: از سیر صعودی استقلال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده درباره نتیجه‌ی بازی با مس رفسنجان گفت: رفسنجان تیم منظم شده‌ای دارد. آنها هم مربی‌شان را عوض کردند اما این تغییرات در نیم فصل اول بوده و آنها 10 هفته وقت داشتند تا به شرایط آرمانی برسند. هرچند که حریف خوب کار کرد اما آلومینیوم هم پتانسیل امتیازگیری را داشت، در این بازی کمی بی‌دقت بودیم و هماهنگ نبودیم. تیم ما از لحاظ بدنی شرایط خیلی خوبی ندارد و این بزرگترین مشکل ماست. 


وی در ادامه گفت: پیش از بازی با مس رفسنجان سفر سختی به پارس جم داشتیم و خستگی و نتیجه‌ای که در آن دیدار رقم خورد روی بدن‌ بازیکنان تاثیرگذار است و بچه هایمان هنوز به خودباوری‌ای که باید نرسیدند اما آنها تلاش خودشان را می کنند و مطمئن باشید که به زودی به روزهای خوب نزدیک می‌شویم. یک مقدار از شرایط آرمانی‌شان دور بودند و امیدوارم روزهای خوب‌شان آغاز شود. بازیکنان تا بیایند در روزهای ابتدایی حضورشان هماهنگ شوند مخصوصا وقتی تیمشان نتیجه نمی‌گیرید شرایط برایشان سخت می‌شود اما مطمئنا آنها خودشان را با شرایط تیم وفق دهند و از این شرایط خارج می‌شوند.


او درباره عدم هماهنگی‌شان و نتایجی که طی این یکی، دو بازی به دست آوردند گفت: زمانی که به اراک آمدم قرار بود یکسری از بازیکن ها جدا شوند و یکسری بازیکنان به تیم اضافه شوند که خب این موضوع زمان‌بر است امیدوارم به زودی به هماهنگی لازم برسیم و از لحاظ تمرکزی بهتر شویم و امیدوارم هواداران برای حمایت و تشویق ما به ورزشگاه بیایند. البته در بازی با مس تعدادی از هواداران در ورزشگاه حاضر شدند اما آلومینیوم به حمایت همیشگی آنها نیاز دارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه‌مان تک رقمی شود و هدفمان جمع‌آوری امتیاز در اکثر بازی‌هایمان است. باید بگویم جلو بودن و پیروزی در ورزش بالاترین لذت است.


سرمربی آلومینیوم درباره حضور دین‌محمدی در کنار راه‌آهن گفت: به ایشان بابت حضورشان در راه‌آهن تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. نمی‌دانم شرایط راه‌آهن در حال حاضر چطور است اما امیدوارم روز به روز بهتر شوند و به سمت موفقیت گام بردارند. 


پاشازده در خصوص بازی با خیبر اینطور توضیح می‌دهد: با خیبر خرم آبادی بازی داریم که در خانه‌اش خیلی خطرناک و پرتلاش ظاهر می شوند. آنها شاید از نظر مالی شرایط خوبی نداشته باشند اما حمایت همیشگی طرفدارانشان آنها را باانگیزه می‌کند. علاوه برآن شرایط آب‌وهوایی آنجا سخت است و روز سختی خواهیم داشت اما مطمئنا به قصد پیروزی مقابل آنها به خرم‌آباد می‌رویم. 


متاسفانه در یکی، دو هفته گذشته بازی‌های استقلال را نتوانستم تماشا کنم. اما از سیرصعودی‌اش خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و تا آنها با همین نتایج خوبی بتواند در دربی موفق باشند. 


سرمربی آلومینیوم در خصوص قضاوت‌های داوری در رقابت‌های فوتبال می‌گوید: در همین بازی ما با مس رفسنجان در دو، سه صحنه تاثیرگذار برایمان رقم خورد که نادیده گرفته شد. کمک داورها باید در کنار زمین به داور وسط کمک کنند تا او زیرفشار نباشد و تصمیم درستی را اتخاذ کند. این عدم هماهنگی‌ها در نوع قضاوت داور وسط تاثیرگذار است. اما در کل داوران ما هم خیلی حمایت نمی‌شوند. آنها برای حرفه‌اش زحمت می‌کشند و دستمزد کمی دریافت می‌کنند که مسئولین باید فکری به حال آنها کنند. امیدوارم شرایطشان بهتر شود تا روز به روز قضاوت بهتری را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها