کد خبر : 1391319 | 09 بهمن 1395 ساعت 19:38 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

آجورلو: از فدراسیون فوتبال ناامید شدم!

مدیرعامل تراکتور به وزیر ورزش نامه نوشت

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در اعتراض به فضای ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر به وزیر ورزش و جوانان نامه نوشت.

مدیرعامل تراکتور به وزیر ورزش نامه نوشت

 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان که به داوری دیدار اخیر خود در برابر ماشین سازی تبریز اعتراض داشته اند بیانیه ای را خطاب به وزیر ورزش و جوانان صادر کرده است. 


بسمه‌تعالی
حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر سلطانی فر
وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و تحیت


در فصول گذشته به‌واسطه عملکرد نامناسب فدراسیون فوتبال ذهنیت نامناسبی میان هواداران باشگاه تراکتورسازی نسبت به این فدراسیون به وجود آمده است.
چنین ذهنیتی البته برگرفته از واقعیاتی است که شرح آن فرصت فراوان می‌طلبد. در فصل جاری اما مجموعه اتفاقات باعث شده که ما در تبریز نسبت به آینده رقابت‌های لیگ برتر دچار نگرانی‌های فراوان شویم. در جدیدترین نمونه‌ها، سه مورد و نمونه بسیار مهم وجود دارد که موجب افزایش نگرانی‌ها می‌شود.
ابتدا نحوه قضاوت داوران در طول این فصل که در موارد متعدد به ضرر تیم تراکتورسازی بوده است. در آخرین نمونه داور دیدار تراکتورسازی- ماشین‌سازی به‌اشتباه اقدام به محروم کردن آقای مهدی کیانی بازیکن مؤثر تیم ما از بازی مقابل پرسپولیس نمود. همچنین است تکرار نشدن ضربه پنالتی به واسطه تخلف دروازه بان حریف.
در نمونه‌ای دیگر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال از قطعی بودن قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل جاری سخن می‌گوید که عجیب و شگفت‌آور است.
مورد دیگر هم به نحوه برگزاری دیدارهای دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بازمی‌گردد. برنامه‌ریزی در چند هفته اخیر به‌گونه‌ای بوده است که ابتدا دیدارهای تراکتورسازی برگزارشده و پرسپولیس با آگاهی از نتایج تیم ما به میدان رفته است.
به این نمونه‌ها می‌توان احکام کمیته انضباطی را هم اضافه کرد. البته در مجالی گسترده‌تر می‌توان نمونه‌های فراوانی از اقدام‌های نامناسب فدراسیون فوتبال را مثال آورد.
در مقطع کنونی اما من وظیفه‌دارم از حق مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی دفاع کنم و اجازه ندهم به آنان ظلم روا شود. از همین رو مایلم نگرانی خود را از دیدار هفته آینده پرسپولیس – تراکتورسازی و متعاقب آن سایر دیدارهای لیگ برتر تا پایان فصل اعلام کنم.
فضا به‌گونه‌ای پیش می‌رود که من اکنون از اینکه فدراسیون فوتبال عملکرد خود در قبال این باشگاه را اصلاح کند، ناامید شده‌ام از همین رو از جنابعالی که نماینده دولت در ورزش هستید می‌خواهم که تمهیداتی برای اصلاح امور به کار ببندید.
تراکتورسازی عشق مردم آذربایجان است و اکنون این مردم شاهد جفای مجموعه مدیریتی فوتبال ایران به جان‌مایه و عشق خود هستند. این هواداران باوجود ناملایمات فراوان با تمام توان حامی تیم خود هستند و هیچ‌گاه تراکتورسازی را تنها نگذاشته‌اند.
شایسته است که مجموعه ورزش کشور قدر آنان را بداند و اجازه ندهد به آنان ظلم شود. متاسفانه انواع توهین های قومیتی از سوی برخی افراد به مردم اذربایجان  صورت می گیرد و این واقعه تلخ موجب شکاف در سطح اجتماعی میان ایرانیان می شود.چنین توهین هایی دل و جان مردم اذربایجان را می ازارد. لازم است که حتما مسئولان ورزش کشور با این سنخ رفتارها مقابله کنند.
 تراکتورسازی زنده است و زنده می‌ماند و باوجود بدخواهی برخی افراد در فوتبال ایران همچون گذشته خواهد درخشید و تیمی در قواره بهترین‌های آسیا خواهد شد. امسال هم در باشگاه تراکتور سازی تمام تلاش خود را انجام دادیم که زمینه کسب دو جام مهیا باشد. من به این موضوع ایمان دارم که اعتماد به تیم و هواداران می تواند ما را در کسب دو جام موفق کند.
در پایان مجدداً از جنابعالی می‌خواهم که زمینه رفع موانع مذکور مقابل این باشگاه را رفع نمایید تا رقابت لیگ برتر در فضایی عادلانه صورت گیرد. اکنون عملکرد فدراسیون گمانه عدم علاقه پایتخت نشینان به قهرمانی تراکتور سازی را تقویت می کند. از همین رو ورود جنابعالی به موضوع می تواند مهم باشد.


با سپاس و احترام
مصطفی آجورلو


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز

دیدگاه‌ها